6 trak
?ILLEGAL QUANTITY ERROR
t-tjing....€.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
t-tjing....€.
maar ja, het is en blijft een zooi natuurlijk. De aard van de mens die weer boven water komt drijven: geld & macht. Daar heb je geen conspiracy forum voor nodig. snap je zo ook wel. Het internet is natuurlijk wel weer handig: het blootleggen van shit. Misschien is het handig als mensen wat vaker lezen en leren van de geschiedenis. Fuck the euro. Ik heb nee gezegd, zoals velen. 2012 zou alleen maar gaan om bewustzijnsverhoging, nou zie.

Ik ben niet rijk en ik heb een hele normale baan waar je absoluut geen WO of HBO studie voor nodig hebt, maar ik kan wel ruim rondkomen iedere maand en weet je waarom? Omdat ik mn geld niet uitgeef aan dure kleren, dure auto's, dure plasma tv's, dure pc's, dure synths en studioapparatuur die hetzelfde doet als de apparatuur die men 5 jaar geleden had![]()

in de jaren 10 van de vorige eeuw gebeurde ook veel...
armeense volk goes poof
ottomaanse rijk goes poof
russische rijk goes poof
WW1 steekt de kop op
communisme steekt de kop op
'lijk van naties', de voorloper van de verenigde nazi's, word opgericht
de federale reserve steekt de kop op
titanic gaat kopje onder
Ja boeie, jij gaat mij niet vertellen dat je die zomaar even uit je hoofd neer knalde, je bent gewoon weer de zoveelste psuedo slimmerik op internet die niet zonder google en wikipedia kan.
Je bent rijp voor conspiracy forums.
....soort algemene kennis
.....tja ik ben er klaar voor....waarschijnlijk ben ik dan muziek aan het maken, of feesten.....dusgezellig word het sowieso

Heb je dat ook even gegoogled?? Want jij gaat mij echt niet wijsmaken dat jij nu alles vd basisschool nog weet.hahaha......das toch gewoon geschiedenis les 4 op een openbare basisschool jaargang 1982, wat 6-trak daar opnoemt....soort algemene kennis
![]()
En als op 21-12-2012 de wereld weg is of er iets heel raars gebeurt.....tja ik ben er klaar voor....waarschijnlijk ben ik dan muziek aan het maken, of feesten.....dusgezellig word het sowieso
![]()
![]()
ik zeg toch ook "als" ...hypothetisch gezien dus....oh en als je geheugen echt zo slecht is: hypothetisch wil zeggen dat het onbewezen is. Ook dat leerde men op de basisschool......

angstig zijn is wat dat betreft gewoon een vrije keuze... je zoekt het op, grijp het met beide handen aan of je laat het links ende rechts liggen...Het KAN mensen (vaak goedgelovige mensen) zelfs angstig maken voor 2012, en dat is in mijn optiek, fout !!