WTC Ufo

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hartstikke fake.

Die gast met zijn videocameraatje volgt de "ufo" namelijk veel te snel. Een onverwacht voorwerp wat met zo'n hoge snelheid beweegt kun je nooit zo soepel volgen met je camera. Zeker niet toen die UFO op de helicopter afkwam en weer wegvloog. Leuk gemaakt, dat wel.

dat volgverhaal heb ik ook gelezen maar volgens mij volgt ie niet echt hoor..hij zoomed uit naar rechts omdat heb "object" naar rechts is gevlogen zoals de dame aanwijst....en doordat ie vervolgens de camera rechts heeft gepoint pakt ie die stijging gewoon mee..hij beweegt z'n camera voor zover ik kan zien dus niet omhoog...

Knap gedaan! Maar nog niet overtuigd, gewoon goede effecten! Die beargumentatie wat erbij zit deugd ook helemaal niet hoor. Maak mij de kat wijs dat dit niet te maken zou zijn, zeker omdat wij alleen het .ra filmpje te zien krijgen, waar je eigelijk 3x niks ziet als je hem vertraagd afspeelt.
Ik had een keer gelezen dat het sinds kort mogelijk is een filmpje zo te manipuleren dat je personen iets heel anders kan laten zeggen, zonder dat de fbi/cia kan aantonen dat er geknoeid is met het materiaal. (ook toevallig dat alleen de amerikaanse overheid over deze technologie beschikt; zet je ook te denken over de propaganda mogelijkheden, en over de echtheid van die bin laden filmpjes, maar goed)
Maak je mij de kat niet wijs dat je er niks in kan plakken zonder dat pixel probleem op te lossen......

SHit man waarom is er nog geen contact opgenomen met DE FBI!!!? Schokkende beelden!! Owja, nu zijn we verdoemd... verdoemd... VERDOEMD!!

* ARv opent raam en springt eruit... *

:duivels: \

Arv

o man, er komt ROOK uit de ufo als ie naar z'n basis schip opstijgt. Dat valt me toch zo tegen.
Het lijkt me wel een enorm hoop werk om de filmlagen op elkaar af te stemmen, en je hebt er hoge kwaliteit software voor nodig. Dat pixelate verhaal is gewoon bullshit.

Als jij denkt dat het echt is dan is het echt. Toch?

bush.jpg

"There're NO U.F.O.'s in America..!! Or else they will burn in their flying objects!! The sky will be one big graveyard..!!"

:D

"there are no UFO's in Baghdad. They are not even within a 100 miles of Baghdad. They are not even in Iraq. We fighted against them and won all battles. They are weak now although they wouldn't admit etc."8o)

Attachments

• baghdadbobby copy.jpg
    baghdadbobby copy.jpg
    16,7 KB · Bekeken: 81
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back