Slipperman
Rooibosje iemand?
Origineel geplaatst door gemmetje
zegguh slipper, dacht dat ik wel zo'n beetje alle accoordjes es in m'n hand gehad had, maar wat is nou toch weer aug ??
:confused:
augmented...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door gemmetje
zegguh slipper, dacht dat ik wel zo'n beetje alle accoordjes es in m'n hand gehad had, maar wat is nou toch weer aug ??
:confused:
Origineel geplaatst door Slipperman
hmm tjah, tis ermm een soort van mineur akkoord 6 maar dan de 5 weg. voor C aug:
C, Eb, A dat is dan dus augmented. niet een plus akkoord. das een majeur of mineur met de laatste noot (hoogste dus) een noot hoger. Die dus kruis geven... naja, ben niet goed in uitleggen van dit in de originele vaktermen... ken enkel akoorden lezen en spelen. das alles...
Origineel geplaatst door Alex G
hoi !![]()
Hebben jullie misschien wat tips voor mij over hoe ik deze witte & zwarte toetsen met elkaar kan combineren ?
Ik ben hier alvast op de juiste plaats om verder geholpen te worden!
![]()
groetjes 'Lex![]()

Origineel geplaatst door Bass
Nou...het is toch net zoiets als lid worden van een Porsche club terwijl je je rijbewijs nog niet eens hebt!!!![]()
![]()
![]()
Origineel geplaatst door Exilim
damn wat doe jij op een forum als jij toch al alles weet. Het doel van een forum is informatie vergaren die anderen met je willen delen. Het is niet een plaats van "Zal ik jouw ff de grond in boren omdat ik alles denk te weten".