Ongelofelijk maar toch waar !!!
Onderstaand verhaal is geen sprookje/sage/mythe of legende, maar een waargebeurd verhaal waarvan dus geen letter gefantaseerd of overdreven is,
Mijn Korg M3 module dus op 20 juli 2009 naar Feedback Rotterdam gebracht om op te laten sturen voor reparatie naar Voerman de importeur,
Ik zou een e-mail krijgen waneer hij weer bij Feedback afgehaald kon worden,
Op dinsdag 28 juli was ik als extreem vaste klant weer even iets kopen, en dacht, ik vraag even naar mijn M3 module,
Een reparatieafdeling jongen belde even naar Voerman de importeur en kreeg te horen dat mijn M3 al reeds was geariveerd, (zie bovenstaand verhaal) hij kon mijn M3 niet van de pallet in het magazijn afhalen en het zou wel een weekje gaan duren voordat de pallet leegehaald zou gaan worden,
Vandaag vrijdag 7 augustus 2009 moest ik weer bij Feedback wat kopen, dus ik dacht ik vraag maar even naar mijn M3 module,
Een andere reparatieafdeling jongen keek in de pc en vertelde mij dat mijn M3 module helemaal niet bij hun was aangekomen,
Ik zeg Jaaa maar je collega (en ik wijs, die daar) heeft op 28 juli met Voerman gebeld en voor mij in het magazijn gekeken, en mijn M3 module stond er bij,
Als antwoord kreeg ik het volgende; Er staan zoveel dozen met Korg er op dus zal hij wel gedacht hebben, de module van Ykaruzo zal er ook wel bij zitten, maar niet dus,
Ik zeg nog, je denkt dus dat je collega gek is?
Ik ga wel even bellen met Voerman zegt hij dan, Ik zeg; dat heeft je collega toch gedaan, Ja dat kan wel, maar bij Voerman zeggen ze soms ook maar wat, ze zeggen ook dat wij geen dozen wilden aanpakken vandaag, ( okee lekkere boel dacht ik zo )
Uw Korg M3 is volgens Voerman al op 15 juli 2009 bij ons binnengekomen, zo !!! dacht ik, de 15e al
Weer overal gekeken in het magazijn aan de overkant, uw module is er niet,
Aan zijn collega op de toetsenafdeling stelt hij de volgende vraag; Weet jij iets over een M3 module van deze meneerr die gerepareerd is en hier zou moeten zijn,
De collega duikt in de computer en zegt dan, We hebben er eentje op vooraad,
nee dat bedoel ik niet, een gerepareerde !!!! zijn collega snapt het niet, kijkt wazig en volgens mij, slaapwandeld hij ook,
Neemt u nog een bakkie thee of koffie, ik ga weer naar het magazijn en verder zoeken,
Na pakweg 20 minuten komt hij met een M3 module onder zijn arm aan, Hehe gevonden, hij zat waarschijnlijk in een verkeerde doos, de jongens in het magazijn wisten er geen raad mee, en hebben hem maar in een hoek gegooid ( ja jullie lezen het goed ) ( module is momenteel in de aanbieding voor € 1595 de mijne is voor € 500 uitgebreid, ach gooi maar in de hoek )
Ik zeg jeetje !!!! ik denk niet dat het mijn module is, ik was me rot geschrokken, werkelijk rondom zwarte vingerafdrukken, niet gewoon, het scherm met een laag vet en stof, een kleverige massa van waarschijnlijk voedsel er op, een kleverige massa aan de zijkant, een beschadiging aan de zijkant, een druipsel van koffie of limonade er op, aan de onderkant plakbandresten,
Het was mijn module, want het serienummer klopte, hij is als een beest behandeld, de jongen wilde er voor mij een doek overhalen, ik zeg doe maar niet, het is daar achter die balie ook een ongeorganiseerde puinzooi, en een vreemde doek over mijn scherm hoef ik er niet bij te hebben,
Ik heb de jongen laten controleren of mijn radias en sampleuitbreiding er in zaten, dat klopte,
Volgens Voerman een defect aan de L/R uitgang, misschien te wijten aan een defecte mixer er zat brandschade aan, het is gewoon gebeurd met de upgrade en de mixer werkt perfect, hij staat weer gewoon op dezelfde manier te draaien,
Okee, in iedergeval is de module perfect gemaakt, ik hoefde niets te betalen, het was garantie,
Een paar Lcd scherm schoonmaak doekjes gepakt en alle zwarte vingers er weer af,
P.s Toen ik mijn module ter reparatie aanbood, werd mij verteld dat het wel twee maanden kon gaan duren, want ze zijn niet zo vlot bij Voerman, Jeetje zeg, ze geven daar wel af op hun Korg importeur, het is inderdaad niet normaal hoe mijn module is behandeld, maar bij Feedback kijken ze ook niet zo nauw,
Ik heb de M3 nieuw gekocht, hij staat in een rookvrij huis, ik ben zeer zuinig en voorzichtig met al mijn spullen, ik heb hem netjes en veilig verpakt bij brengen, en hij word zo ergens in het magazijn tussen de troep een dag of 14 neerggooid.
Kopie van dit verhaal is naar Feedback tav. de directie gestuurd, als ik antwoord krijg, plaats ik dat er bij.