Korg M3 = dood

ik blijf dit hele verhaal ongelooflijk vinden, maar het is goed om te weten in ieder geval hoe dit soort trajecten in de praktijk lopen.

Ik zal in ieder geval nooit meer iets bestellen bij feedback rotterdam, zoals zij blijkbaar met aftersales omgaan heb ik toch echt geen zin in, dat kost me veel te veel tijd om af te handelen met hun als ik daadwerkelijk eens iets kapot heb in de studio. Als ze al niet eens meer de moeite nemen om op een aangetekende brief te reageren, dan krijg je toch wel een indruk hoe ze over hun klanten denken.

gelukkig zijn er 100-en alternatieven via internet tegenwoordig :), en er zijn gelukkig nog winkels die het wel waarderen dat ze klanten hebben.

Tjongejonge, wat een verhaal.
Maar het is ook niet alleen Feedback. Heb persoonlijk bij Verspuy precies eenzelfde ervaring. Kom er nooit meer. Ik zal de details besparen, want ik word spontaan niet goed als ik eraan terug denk. Ik persoonlijk betaal liever wat meer met een goeie service en aftersales. Geldt trouwens ook als je een auto koopt of een wasmachine. Liever naar de local-store waar de prijzen ietsje hoger zijn, maar waar ze meteen voor je klaar staan als er wat aan de hand is. Is me echt wel iets waard.

Dat ga ik nu ook doen, de kleine lokale winkel die dan maar wat duurder is. Heb bijna bij alle winkels waar ik ben geweest wel slechte ervaringen: Feedback, Thomann, Verhagen: allemaal gezeik gehad, en nee dat lag niet aan mij.

Alleen, hoe lang kunnen die kleine winkeltjes nog blijven bestaan zolang de meesten van ons naar de grote jongens gaan voor de laagste prijs? Zal ik een opstand organiseren? :)

Feedback, de kwikfit van de muziekindustrie. Nog niet voor een ventieldopje kom ik daar!

(hebben ze ook niet bij Feedback)

Maar dit zegt ook netzoveel over de reputatie van Voerman als van Feedback denk ik.

Je wordt onderhand bang om iets nieuws te kopen.
En dat terwijl een Korg D3200(harddiskrecorder)hoog op mijn lijstje staat.
Voor de service van feedback ben ik niet zo bang.
Ik kom alleen nog maar in Eindhoven en kan hier niets anders dan lof over spreken.
Ik ben daar nog nooit met een slecht gevoel naar buiten gegaan.
Voor Voerman ben ik wel bang na dit gelezen te hebben.
Zelfs de lokale muziekzaak hier heeft geen korg spul meer staan.Ze willen er absoluut nooit geen zaken meer mee doen.
En dat terwijl korg best een heel mooi pruduct is,zonde.
Is dit nou een vorm van machtspositie of zijn er andere mogelijkheden om door korg iets te laten repareren?

Trouwens met Kwikfit is dat precies eender.
Ik ben daar 10 keer beter geholpen dan de lokale dealer(vaak ook zeer arrogant) die er 2 keer zoveel voor vraagt.
Er zitten gewoon veel veredelde beunschuren tussen,maar je hebt ook hele goede nette filialen die goede monteurs in dienst hebben met tietallen jaren ervaring.
je moet maar net weten welke dat zijn.
Dus om alles over een kam te scheren vind ik niet echt terecht.
En het voordeel is dat je daar bij de reparatie mag blijven kijken.prima toch?
Als dat nou eens ook bij Voerman was....

Een fout kan overal worden gemaakt (al heb ik moeite te geloven dat er eetresten op het apparaat zaten, halen ze het personeel uit een dierentuin ofzo??), maar de reactie van de bedrijfsleider van Feedback slaat echt alles.

Sorry Feedback: het is niet aan jullie om te bepalen waar en hoe iemand zijn mening uit.

In Eindhoven staat ook personeel wat oorspronkelijk van EMI (Eindhoven Musical Instruments) afkomt, althans toen ik daar was herkende ik ze.
Ben bij EMI ook altijd netjes geholpen.

Probleem bij Feedback is dat er gewoon structureel fouten gemaakt worden.
Als iemand een klacht indiend en/of goed geholpen word, zal er niets anders dan lof over je gesproken worden.
Gaat het fout en je doet er niets aan dan stapelen de problemen zich op en gaat dat eerder de ronde tegenwoordig d.m.v. het internet. Mensen zijn toch al gauw geneigd alleen maar negatieve dingen te melden, want we zeuren nu eenmaal graag.

Mijn advies aan Feedback:

Kijk eens kritisch naar je personeel, hoe ze klanten begeleiden en helpen bij een aankoop.
Ben eerlijk naar je klanten toe, het gaat hier niet om de aankoop van een pakje boter maar om centen die mensen soms echt bij elkaar hebben moeten sprokkelen.
Sta open voor kritiek en DOE er iets mee!

Dan zal er misschien een dag komen dat je hier op synthforum een thread tegenkomt waarin staat dat Feedback een toffe winkel is om te komen.

En volgens mij was je bedoeling in eerste instantie nog wel om Feedback een schouderklopje te geven..maar dat had die manager zelf ook niet zo meegekregen aan zijn reactie te zien.

Zo! Wat een Don Corleone die manager.. :maffia:
We beschermen je rechten als je maar je muil houdt nadat we je door het slijk halen..
Geen wonder dat er geen verbetering komt met zo'n houding.
Als je nou op een forum zoiets leest over je bedrijf, zorg je toch dat je je stinkende best doet om dit netjes op te lossen met een klein kadootje erbij bijv. Dat blijft hangen bij de lezers en potentiële kopers..
Ik kom er nooit weer iig. Ben ook al eens smerig behandeld na het bestellen van een mixer, die er na een lange auto rit toch niet bleek te zijn. Wat maakt het uit dat een klant een dag vrij neemt om een mooi product te halen.

Beste John,

Allereerst excuses voor de gang van zaken, dit specifieke geval is echter
zeker niet kenmerkend voor alle reparaties .
Feit blijft staan dat dit op een hele vervelende manier is gebeurd en ik daar zeker
met de desbetreffende afdelingen over zal spreken en daar actie op te nemen.
Wat me echter wel verbaasd is de stap om dit op synthforum te plaatsen.
Graag zou ik van je willen vernemen wat je hiermee beoogt anders dan ons in een
kwaad daglicht te stellen en nu de suggestie te wekken dat het met elke reparatie zo
gaat.
Ik verzoek je dan ook dit daar te verwijderen en ik wil je uitnodigen voor een
gesprek om deze kwestie op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Johan van den Berg
Bedrijfsleider Feedback Rotterdam

Als ik dit zo lees bied de manager ook aan een oplossing te zoeken, er van uit gaande dat hij jouw M3
probleem bedoeld in plaats van zijn euvel, de negatieve berichtgeving. Zal wel mooi zijn. moet jij
speciaal naar feedback rijden om een betuttelende preek aan te horen.

Mijn ervaring met feedback is ook niet honderd procent trouwens. Tijdje geleden een micron gehaald
waar een stuk plastic afgeschuurd was. Helaas kwam ik daar te laat achter.

Leuk trouwens dat het filiaal feedback heet ... Of ze er iets mee doen...

Laatst gewijzigd:
:dubbel::dubbel::dubbel:dat zou idd een bak zijn zeg,ik denk dat m'n bek tot aan de vloer toe zou open vallen van verbazing.

Een Tweakers-achtige beoordeling van winkels op sf zou best fijn zijn, al kan ik me wel voorstellen dat jullie daar niet aan willen.

Ik heb goede ervaringen met Thomann en Studio de Dijk in Alkmaar. Tach & Tally Den Haag is ook ok. Bij Feedback kom ik (zoals meer mensen lijkt het) meestal alleen om even een klavier uit te testen. Bij de laatste sessie heb ik toch een Privia meegenomen, met een ongevraagde 10% van het prijskaartje af en daar ben ik harstikke blij mee. Ach, Feedback is een beetje de Mediamarkt: voor een 'praatje' of complete catalogus hoef je er niet heen, maar de pallet-deals zijn okay. :maffia: Al is de service bij de MM wel beter lijkt 't (moeilijk te geloven eigenlijk).

Back