Wie gebruikt hier GEEN computer bij het maken van muziek?

Bass

Gepokt en gemazeld
Hallo allen,

Beetje rare vraag maar ik ben eigenlijk gewoon benieuwd wie er hier geen computer in zn studio annex crib heeft... ik bedoel dus vooral softsynths en softsamplers...

Realtime je tracks opnemen in je computer telt niet, dat doe ik zelf ook namelijk als ik een track heb gemaakt...

:biertje:

Hallo allen,

Beetje rare vraag maar ik ben eigenlijk gewoon benieuwd wie er hier geen computer in zn studio annex crib heeft... ik bedoel dus vooral softsynths en softsamplers...

Realtime je tracks opnemen in je computer telt niet, dat doe ik zelf ook namelijk als ik een track heb gemaakt...

:biertje:
momenteel is mn set up zo dat
geen cubase uit naar buiten gaat
dus doe iets in mn pc totaal
of werk vanaf mn regelwerk sequencer [edit ] en mix/ arrange mn synth .... en drumachienes en fx
[isde bedoeling dat ik daat track van maak / opneem ....maarja komt weinide pc in ..en veel mn speakers uit
handen vol aan...kom handen te kort vandaar voort t eerst weers een va in mn stuudje z1 ..ola

Laatst gewijzigd:
gebruik de computer bijna nooit.

muziek maken: 97% hardware en 3% pc

Alleen voor opnemen, samples naar mijn rs7000 sturen en ze soms bewerken.
Owja om de interne fx van mijn wizard mixer te bewerken.

Gebruik pc alleen om af en toe mijn gepiel op te nemen. sequencing alleen met hardware.

Eigenlijk alles hardware......heb wel een comp met cubase maar doe er eigenlijk niks meer op behalve remixes maken die ik in wav krijg aangeleverd.

... ik dacht zo in dit post-naoorlogse tijdperk, dat je deze vraag kon gelijkstellen met "wie gebruikt er vandaag nog geen gsm",... maar 'k vergis me dus blijkbaar.

... blijk ik zowat de enige replyer te zijn die een computer (.. jawel zoiets met énen en nullen !), als hart van zijn muziekgebeuren gebruikt.

... heb in de préhistorie nog regel per regel midi zitten ingeven op van die composer/arrangers, .. maar ik ben blij dat die tijden achter de rug zijn.

.. langst de andere kant misschien wel het nodige respect, voor diegenen die het nog zonder doen.

Computer says no

carolbeercomputersaysnodm3.jpg

my.php

ik gebruik geen pc en ga dat ook niet doen ook

ben me aan het orienteren op een mpc als midi sequencer dussss

ik vind pc's inspiratie killers

edit ik gebruik een Aw1600 hd recorder ya Yamaha Ya

Van begin tot eind zonder computer, ook hier :)

Heb jarenlang wel Cubase gebruikt, puur als midi sequencer dus zonder het audio gedeelte, maar dat is alweer lang geleden.... vind het prima zo zonder groot scherm dat je aan zit te staren :okdan:

Wat voor nut heeft dat nou eigenlijk, een opsomming van leden die alleen hardware gebruiken? :D

er is zo langzamerhand een tweedeling op SF van mensen met synths en mensen met softsynths...., ik ben van de eerste groep

Back