Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Achtergrondvulling. Hoge vreemde filter sweeps enzovoort.. Appregiator dingetjes.Origineel geplaatst door fuse
Gebruiken jullie je analoge bakken ook voor meer dan bassen en leads?
Zo ja, wat dan?
), om effecten doorheen te laten feedbacken, etc etc etc....

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Ik gebruik analoog (en VA) eigenlijk voor alles. Het is gewoon leuker om je sounds from scratch te ontwerpen ipv een sample als uitgangspunt gebruiken. Het leukste is nog het maken van de meest vreemde bliepjes en piepjes die niet eens bruikbaar zijn voor muziek. Ik kan natuurlijk ook andermans patches gaan gebruiken, maar dan mis je volgens mij de lol van het freaken en belangrijker nog, het leerproces.
En idd bikkel, 6Spoor heeft het allemaal goed in z'n bolletje zitten. Zoals hij me even wat uitlegde over de theorie van allerhande geluiden en hoe hij het maakt... f*ck, heb nog veel te leren...

Hmmm... ik denk dat er toch wel redelijk wat analoge bakjes zijn met random LFO... Mijn JX-3P en Matrix-6 hebben dat toch.Origineel geplaatst door fuse
Een random LFO vinnik ook wel relaxed voor bliepjes enzo. Maar zoveel analoge bakken met randomize LFO zijn er eigenlijk niet. Wel op VA's.
Origineel geplaatst door bikkel
Six-Trak, de synthesizer, niet het DSF lid