Fenix GT

Origineel geplaatst door bass-molecules
het is je vergeven.

maar het is gewoon prachtig, dat dat ding wereld beroemd is en hij komt gewoon uit nederland. de huidige fenixen (als je er al 1 vindt) worden voor rondt de 4 a 5000 euro verkocht. en dat misshien 6 a 10% van de fenixen in nederland zijn.

de maker wist me te vertellen dan van de fenixen die er gemaakt zijn, er geen 1 is terug gekomen. en dan te weten dat je de fenix gewoon terug kon sturen als je het niks vondt en je geld gewoon terug kreeg. hun theorie was dat iemand ander er wel blij me zou zijn.

Wat kostte hij nieuwe destijds?

:D

Attachments

• synthf.jpg
    synthf.jpg
    20,5 KB · Bekeken: 78
ga ik hem eens vragen.

maar hier even een Sound on Sound review.

nieuw prijs toen ongeveer 1500 euro.

1500??? Jezus! Dat valt mee vind ik.

Origineel geplaatst door BCA303
Wat kostte hij nieuwe destijds?

3500 piek. Ik was dus net te laat.

Voordeel nu is dat ik weet dat er waarschijnlijk een ander gaat komen. Wat die kosten gaat, hoeveel er gemaakt gaan worden en voor wie ze beschikbaar zijn valt af te wachten.

Re: Fenix GT

we kunnnen en mogen er verder weinig over los laten,helaas. maar we heb wel de toestemming voor het plaatsen van dit bericht.we kunnen ook vermelden wij mee helpen aan de productie en verkoop van de nieuwe FENIX GT.

zodra we meer mogen publiceren gaan we dat zeker doen en tot die tijd kunnen we helaas ook geen vragen beantworden.

Wat is dit nou ? Zwijg dan en begin te posten als die fameuze Fenix GT - who cares - af is en jullie misschien wel vragen kunnen beantwoorden. Of is de staatsveiligheid in het gedrang misschien ? Misschien zijn er Roland, Korg of Yamaha industrieele spionnen in de buurt ?
Toch succes gewenst !

Re: Re: Fenix GT

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Wat is dit nou ? Zwijg dan en begin te posten als die fameuze Fenix GT - who cares - af is en jullie misschien wel vragen kunnen beantwoorden. Of is de staatsveiligheid in het gedrang misschien ? Misschien zijn er Roland, Korg of Yamaha industrieele spionnen in de buurt ?
Toch succes gewenst !

Wat maakt dat nou uit? Met de freaks een beetje opwarmen is toch niets mis? Of wel soms?

Misschien zijn er Roland, Korg of Yamaha industrieele spionnen in de buurt ?

Geen van de merken heeft ooit ook maar een model in het program gehad dat ook maar een beetje bij een Fenix in de schaduw mag staan... (neenee heren kenners, ook niet die crappy system100, 700 of welke typeaanduiding onze goedbedoelende Japanse vrienden er ook aan geven) Dus echt bang voor concurentie hoeven we niet te zijn. We gaan het gewoon lekker vaag houden, verwacht ook geen flashy site met MP3 geluidsvoorbeelden ofzo,of winkels waar je een en ander kan uitproberen, gewoon kopen of niet, klaar! Wel snel zijn... Een zeer klein percentage van de nieuwe Fenix zal in NL blijven, nogmaals, we houden jullie op de hoogte. Het zal nog minstens een jaar duren voor de eerste klaar is.

Toch succes gewenst !

Toch bedankt! :)

Origineel geplaatst door BCA303
Ik ga alvast sparen :okdan:

Dan gaan wij alvast aan de slag...:D

Ik hoorde deze week van Bert dat het nog wel eens heel lang kan gaan duren. Hij had wat prints liggen die hij een maand of 5 geleden geëtst heeft en waar hij nog alles op moet solderen. Dat schiet dus lekker op.

Origineel geplaatst door omiel
Ik hoorde deze week van Bert dat het nog wel eens heel lang kan gaan duren. Hij had wat prints liggen die hij een maand of 5 geleden geëtst heeft en waar hij nog alles op moet solderen. Dat schiet dus lekker op.

maar dan heb je wel wat, en ik denk toch dat het best snel gaat gebeuren. heb namelijk gisteren nog een uitleg, wat er percies gaat komen :{

maar dan heb je wel wat, en ik denk toch dat het best snel gaat gebeuren. heb namelijk gisteren nog een uitleg, wat er percies gaat komen :{

Tipje van de sluier? ;)

Back