Sendex

:duivels::duivels::duivels::duivels:

Ik vind het allemaal rukkers....Legowelt, Sendex, Chinetti, Orgue Electronique....ook labels als Acid Planet, Bunker etc zouden verboden moeten worden of iig geband van alle sites....wat een rukmuziek.

Alle alternatievelingen die proberen electroacidtechnodeuntjes te maken moeten oprotten.

:duivels::duivels::duivels::duivels:

:D

jazeker lieve kijkdoos kinderen
attachment.php

Sendex, dat klinkt als zo'n postorderbedrijf "met discrete envelop"

Ik zeg warm ondergoed, uit 1 stuk. Wol, dus jeuk. Sendex zet je hele lijf in beweging. Net als Smackos. Ook al zo goed. Tijd niet gezien trouwens, waar zou die toch zijn?

:)

Bor de wolf, ook heel goed. En de bami van mn vriendin. Klene muntendrop. Kaas. En de nieuwe CBO van de Mac is na jaren van bah eindelijk weer best aardig. Dussss...

Sendex? Pfff... ik klikte op deze topic omdat ik uit m'n ooghoek dacht te lezen "Synthex".
Zonde van m'n tijd...

De enige reden dat Sendex muziek maakt is dat ie dan 3 kratten bier op de rider kan zetten, die hij vervolgens samen met zijn matties Smackos en Chinetti op drinkt.

Mij maak je niks wijs.

Goh, bier dus. Maar is dat wel underground? Ik had minimaal toch wel wat sterkers verwacht...

Goh, bier dus. Maar is dat wel underground? Ik had minimaal toch wel wat sterkers verwacht...

Ja volgens mij is het donker bier. Dat is toch best underground, griezelig en eng toch? Vind ik wel althans.
Alleen mannen met capuchonnen brouwen dat.

Back