Zie post van Hanz.....hierdoor denken artiesten dat ze daadwerkelijk belangrijk zijn. Wat ze vaak niet door hebben is dat ze ouwe troep krijgen voorgeschoteld wat flink over datum is maar er nog net mee door kan. Vaak zijn ze zo lam door het bier dat gebrouwen is door legomannetjes met capuchonnen dat ze dat niet door hebben. En vaak is het donker in de underground dus je kan de datum ook niet lezen.
ps wie noemt zijn kind nou Sendex??? Die was zeker in een trip blijven hangen.....
Dat van die M&M's las ik toevallig vandaag een stukje over in de krant. Werd als een voorbeeld genoemd over wat een belachelijke eisen artiesten soms hebben. Dat van die m&m's was meer bedoeld als test of de rider wel goed gelezen werd geloof ik. Ik eis altijd alleen hele chips. Dus geen gebroken.
Dat van die M&M's was inderdaad een test. Als de band in kwestie tòch nog bruine M&M's tegenkwam, dan gingen ze ervan uit dat het kwa beveiliging, geluidsinstallatie en catering voor de rest ook wel slecht geregeld zou zijn.
Best wel een aardig controlemiddel natuurlijk.
Maar een tube KY lube vind ik eigenlijk nog wel het beste idee... al die groupies, daar word je best wel schraal van op den duur...
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.