Reacties op het feedbackforum

copini

Chef bezemkast
Ik merk dat er bij een aantal van jullie nog oud zeer zit over hoe er in het verleden is omgegaan met opmerkingen over het forum. Hoewel ik niet elk individueel geval persoonlijk meegemaakt hebt, wil ik toch graag iets er over kwijt:

Mocht je het gevoel hebben gehad dat je mening er niet toe deed: mijn excuses daarvoor.

We (lees: de beheerders en moderators van het Synthforum) vinden het wel degelijk belangrijk om te weten wat er leeft. Het forum valt of staat met de actieve inzet van zowel leden als de moderators en beheerders.

We proberen als team de laatste tijd steeds meer en beter te communiceren naar de leden. Een paar voorbeelden hiervan:

• Sinds al iets meer dan een jaar streven we ernaar om persoonlijk te reageren op elke discussie in het feedbackforum en terug te koppelen (eng managementwoord :)) wat er met je vraag of opmerking gedaan is.
  • Vrijwel alle discussies in het feedback forum staan sinds een tijdje weer open voor commentaar, juist vanwege het idee dat een open discussie over het forum nuttig kan zijn.
  • De indeling van de vernieuwde chatbox: deze is in samenspraak met jullie aangepast. Hierbij hebben we rekening gehouden met de wensen van verschillende mensen aan de ene kant plus de beheersbaarheid (techniek / beleid) aan de andere kant.
In het algemeen, zonder specifiek vingerwijzen: Je bent een gewaardeerd bezoeker van het Synthforum. Op het moment dat je een vraag of opmerking over het forum hebt, staat het je vrij om dat via het feedbackforum kenbaar te maken.

Wat je je daarnaast wel mag realiseren, is dat het niet verplicht of haalbaar is om je vraag of opmerking ook daadwerkelijk op te volgen. Dit heeft niets te maken met het negeren van je mening (dat zou namelijk het idee van een feedback forum wat nutteloos maken), maar kan allerlei oorzaken hebben die je misschien niet meteen duidelijk zijn.

Samengevat:

We doen ons best om naar je te luisteren en duidelijk uit te dragen wat onze reactie is. Het zal vast eens voorkomen dat het niet helemaal goed uit de verf komt (wij zijn ook maar mensen ;)) maar ik heb er alle vertrouwen in dat we daar met een goed gesprek uit kunnen komen.

Ik vraag je niet om alle beslissingen leuk te vinden, ik vraag je wel met klem om beschaafd te reageren. Kun of wil je dat niet, dan ben je simpel gezegd niet langer welkom op het forum.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

ben zeer te spreken over het forum en alle inzet van eenieder, laat dat duidelijk zijn.
het is een bijzonder prettig forum , vandaar de teveel tijd die ik erin doorbreng. dat echter terzijde.

vroeg me af waarom ik vaker, opeens geen toegang meer heb tot een topic in z'n geheel. misschien herken je het wel: je neemt deel aan een discussie , al wat langer , oke soms is de sfeer ietsje beladen echter ( nog) niet over de grens, en dan opeens : is het hele topic onbereikbaar,
ik denk dan meestal zoiets van er zal wel iets " ongepast"zijn gepaseert, echter het fijne kom je er niet van te weten.

misschien is gewoon die stomme opmerking ,alleen weghalen , of roodkleuren, verkleinen of zoiets ( een topic rond kerst met de meest stomzinnige onbeschofte opmerkingen van het jaar verzameld) wat prettiger en beter te volgen voor mijn calimero-hersens.

en verder zoals gezegd !:kimono:

Laatst gewijzigd:
Copini, jullie inzet en het bestaan van DSF wordt zeer zeker gewaardeerd, anders zouden velen van ons hier niet meer rondhangen.

Maar mag nu de lange lijst weer terug op de frontpage? ;)

oh ja en Smackos terug! Vive la Revolución!
hmmm the [ size ] tag werkt niet

Copini, jullie inzet en het bestaan van DSF wordt zeer zeker gewaardeerd, anders zouden velen van ons hier niet meer rondhangen.

Maar mag nu de lange lijst weer terug op de frontpage? ;)

+1
:)

Ik moet zeggen dat er, mede door jou Copini, er een ander licht schijnt op SF...

Dat is positief...ik wil daarbij de inzet van de andere heren moderators niet opzij schuiven, maar U springt er wel tussenuit zeg maar. Dat wou ik toch wel even kwijt. Er zijn er namelijk ook die wat star en wat eenzijdig dingen willen bekijken. Ik vind dat er discussie mogelijk moet zijn over het forum, hoe dat is ingedeeld en wat de gezamelijk gewilde regime is. Ook de verandringen in de chat en hoe dat realtime in overleg wordt gedaan vind ik super....

copini doet't idd prima. wat me wel verbaasd is dat er nog steeds niks gedaan is aan de lay/ kleurgebruik van het forum.
dit was mijns inziens de grootste klacht toen we naar deze vorm overgingen. heel simpel verzoek (wat in die tijd ook al gedaan is): maak verschillende kleuropties waar je voor kunt kiezen. nooit meer iets van gehoord of gemerkt en dat valt me nog altijd tegen.
verder dus niks dan lof over hoe copini het hier doet.

copini doet't idd prima. wat me wel verbaasd is dat er nog steeds niks gedaan is aan de lay/ kleurgebruik van het forum.
dit was mijns inziens de grootste klacht toen we naar deze vorm overgingen. heel simpel verzoek (wat in die tijd ook al gedaan is): maak verschillende kleuropties waar je voor kunt kiezen. nooit meer iets van gehoord of gemerkt en dat valt me nog altijd tegen.
verder dus niks dan lof over hoe copini het hier doet.

Sluit ik me helemaal bij aan. Waarom is het forum nog steeds zo fel wit?

vergeet niet dat het vlak na de overgang ook nog eens gifgroen was ;) Ik vind het er nu best ok uitzien. Beetje veel "iPod wit" maar dat houdt het ook wel lekker rustig.

Back