6 trak
?ILLEGAL QUANTITY ERROR
verschil tussen The Chest en The Treasure...De CD is een geluidsdrager. MP3 is GEEN geluidsdrager, maar een bestandstype!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
verschil tussen The Chest en The Treasure...De CD is een geluidsdrager. MP3 is GEEN geluidsdrager, maar een bestandstype!
Medium is volgens mij niet perse iets tastbaars en omdat er geluid vastgelegd is op een mp3, is het voor mij een geluidsdrager.
ge·luids·dra·ger de; m -s medium waarop geluid is vastgelegd
ik denk het wel 'luur... een mp3 kan je niet vasthouden, wel het medium waarop hij/zij op staat...maar waarom is het dan geen geluidsdrager, alleen omdat het niet fysiek is? (en daarmee is een mp3-stick dus wel een geluidsdrager)
is muziek (of geluid) = niet stoffelijk. Het medium is wat de muziek overdraagt ('van de studio naar de luisteraar' bv) en dat kan ook een mp3 zijn en dus blijf ik erbij dat een mp3 ook een muziekdrager is (in ieder geval in mijn wereldhetgeen DAT word overgedragen
).kloptmuziek (of geluid) = niet stoffelijk.
een movie is ook niet stoffelijk, en dus ook XVID/DIVX/MPEG/AVI/WMV/RM/RAM/MOV/FLV niet...Het medium is wat de muziek overdraagt ('van de studio naar de luisteraar' bv) en dat kan ook een mp3 zijn en dus blijf ik erbij dat een mp3 ook een muziekdrager is

Er bubbelt wel iets in mijn memory-kwab, maar ik kan er niet opkomen, help eens...Krapuul Deluxe op die bewuste woensdagavond in 1991 niet...
de memory-kwab is de drager... de herinnering (hoewel ik niet zou weten welke dat is aangezien mijn voorbeeld zomaar ff uit de lucht is gegrepen) is de dataEr bubbelt wel iets in mijn memory-kwab, maar ik kan er niet opkomen, help eens...

Gewoon een you-tube to xxx programma gebruiken: http adres invoeren en hij bakt er een audiofile van...Je moet alleen nog een manier vinden om het op te nemen en dan ben je klaar..
.... (nadenk mode)... is muziek (of geluid) = niet stoffelijk. Het medium is wat de muziek overdraagt ('van de studio naar de luisteraar' bv) en dat kan ook een mp3 zijn en dus blijf ik erbij dat een mp3 ook een muziekdrager is (in ieder geval in mijn wereld).
oren en lucht zijn slechts ontvanger en doorgeefluik resp. ...lucht en/of oren kunnen dus niet per definitie worden gebruikt om informatie voor langere tijd (een jaar of 20 ofzo) op te slaanHet medium dat muziek overdraagt zijn mijn oren. Het medium dat geluid overdraagt is de lucht.

oren en lucht zijn slechts ontvanger en doorgeefluik resp.

maar dat maakt ook de hersenen (hetgeen de vertaalslag oor naar geluid in je hoofd doet dus) geen opslagmedium nutuulkOren zijn doorgeefluik naar hersenen die van geluid muziek maken![]()

maar we hebben het nu over geluidsdragers van muziek (opslagmedium), niet de doorgeefluikies... tog?!en een doorgeefluik is een medium

Ik kan anders nog steeds prima bijv. Alice van de Sisters naneuriën en zingen enzo... dus i beg to differmaar dat maakt ook de hersenen (hetgeen de vertaalslag oor naar geluid in je hoofd doet dus) geen opslagmedium nutuulk![]()

dan moeten we dus idd een opslagmedium van een medium gaan onderscheiden... laten we zorgen dat we de nomenclatuur transparant houden, waarde collegamaar we hebben het nu over geluidsdragers van muziek (opslagmedium), niet de doorgeefluikies... tog?!![]()

dan heb je het over je 'geheugen'... welke overigens bij lange na geen exacte copy van de muziek die je extern zou ervaren ten gehore brengt nateluurlijk™Ik kan anders nog steeds prima bijv. Alice van de Sisters naneuriën en zingen enzo... dus i beg to differ![]()
dat is ook wat ik al die tijd deed geachte scarumdan moeten we dus idd een opslagmedium van een medium gaan onderscheiden... laten we zorgen dat we de nomenclatuur transparant houden, waarde collega![]()
ik ga je succes wensen, je zal het nodig hebbenargh... 6 uur en ik zit voor de derde nacht nog steeds te werken aan mijn toelatingsopdracht van kunstacademie...

Toch klinken liedjes in mijn hoofd (als ik ze tevoorschijn) hetzelfde als op de cd (ok er is wellicht wat minder detail, maar daar hebben meer bestandtypes last van).....welke overigens bij lange na geen exacte copy....