Mooi gemaakt Hazes. Ik zie dat je let op details, doe ik ook altijd.
Ik vind alleen die hoek niet zo slim verzonnen. Nu moet je altijd minimaal 1U rackruimte leeg houden omdat je daar geen plaats hebt om iets in te bouwen. Het was dan IMO beter geweest om de racks bijna helemaal tot onderaan schuin te laten lopen en dan op plm. 10cm van de grond recht en dat rechte stukje dan gewoon dicht maken met MDF.
Heb zelf voor interieur architect gestudeerd dus die kassies komen der wel...
Maar mooi gedaan hoor zo ook met die hoek, alhoewel ik aan de voorzijde een rechte lijn verkies en hem aan de achterzijde 5 tot 10 cm drop waardoor het gehele kastje schuin is van boven tot beneden. Daarbij wil ook dat alles mobiel blijft bij mij met het oog op buiten de deur optredens.
Ik haat mensen die in een laptop staren en dan zeggen "kijk ik ben live"
Bij mijn optredens gaat de halve studio in een kist en hop mee die handel.
Dank voor de complimenten! Mijn hokje was eerst wel een stuk ruimer
@Fles: Daar heb ik bewust niet voor gekozen. De rackjes zijn relatief diep omdat mijn mengtafel erop moest kunnen staan. Als ik (bijna) de hele voorkant schuin had gemaakt, dan waren ze nog dieper geworden en mijn kamertje is al niet zo breed... Nu mis ik 1u (moeten nog ventilatieroostertjes of blindplaatjes voor gekocht worden), maar die zou ik sowieso kwijt zijn plus dat dan bv mijn pc niet onderin gehangen kon worden (diepe kast).
@dender: De spullen in het rack zijn allemaal zaken die als ik live zou moeten spelen (geen ambities op dit moment; teveel gedoe) toch thuis zouden blijven (muv de xbase evt.). Laatste liveset die ik heb gedaan was alleen met m'n mpc en de monomachine.
Ziet er goed uit Hazes. Wat die lose ruimte betreft, kun je wellicht ook gebruiken om een lichtbron in te verwerken. Dus altijd mooi je apparatuur verlicht. Iig altijd leuk om te zien hoe mensen bezig zijn!
Dank allen!
@Vasc: Had ik nog niet aan gedacht! Heb ff gekeken, maar wordt me toch wat te duur. Ik hou het maar op blindpanels denk ik.
@Plaag: Jazeker, en wel midi-aanstuurbaar Waarom 8-bit emulators/ bitcrushers gebruiken als je het ook gewoon met de real-deal kan.
@Mike Philco: Thanks! De mijne zijn waarschijnlijk een stuk goedkoper
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.