edp wasp

Een pré voor de aansturing is trouwens die Kenton Pro Kadi box met Wasp poort. Ik gebruik m zelf ook en het werkt perfect. Volgens mij is dat de enige manier om m via midi met je andere midi-gear te linken. Of zijn er nog alternatieven voor die Kenton?

re-201 lijkt me erg gaaf maar die vind je niet zo super snel volgens mij, en zijn ook vaak tegen een hoge prijs. is inderdaad wel echt een brute. vriend van me heeft uhm. speelt er vooral met z'n cp80 overheen. eigenlijk alleen maar.

Is die vriend van je toevallig woonachtig in Maasticht? :)

Maar goed..
Een RE201 of ander familielid vn de space echo is te gek.
Maar een Holiest Grail van Electro Harmonix is ook gaaf hoor.
Ik heb zelf een paar Space Echo's en zou graag een Holiest Grail willen voor op mijn gitaar/synths.

jah, mad dox, ook wel sander. heeft het wel over je gehad.
ik heb z'n synth gevoelens weer doen oplaaien, heeft pas een pro-one gekocht.
hahaha. heeft wel vette dingen.
die space echo's doe je niet weg neem ik aan?

haha, ja dat begrijp ik.
mss als ik weer voldoende geld heb, dan ga ik daarnaar opzoek.
wat is ongeveer een redelijke prijs? zo'n 400/500?
of eerder zo'n holiest grail? re201 is wel echt de bom.

haha, ja dat begrijp ik.
mss als ik weer voldoende geld heb, dan ga ik daarnaar opzoek.
wat is ongeveer een redelijke prijs? zo'n 400/500?
of eerder zo'n holiest grail? re201 is wel echt de bom.

Tussen de 400-500 euro kan je denk ik wel een goed werkende RE201 scoren. Je ziet ze regelmatig op MP langskomen.

Is die vriend van je toevallig woonachtig in Maasticht? :)

Maar goed..
Een RE201 of ander familielid vn de space echo is te gek.
Maar een Holiest Grail van Electro Harmonix is ook gaaf hoor.
Ik heb zelf een paar Space Echo's en zou graag een Holiest Grail willen voor op mijn gitaar/synths.

check ook de memoryman ..met hazadarai betekent alles erop en eraan ofso :halleluja
erg leuk pedal met veeeel meer functie sdan je denk

Ja als we zo gaan beginnen...:D
Check dan ook gelijk de Maestro Echoplex, Lexicon Prime Time, Yamaha E1010, Ibanez AD9, Boss DM2 ghehe...

Dat zijn allemaal te gekken echootjes.:)

IPV boss DM-2 kan je voor 129,- een BBE two-timer kopen(2 DM-2's). Die DM-2's zijn erg duur tegenwoordig. Maar de EHX dlx memory man word nog steeds als een van de betere analoge delay pedalen gezien samen met maxon AD-9(pro). Zowiezo is de kwaliteit van maxon subliem.

hmm ik ga een rondsnuffelen naar space echo, en heftige vertragingen.
is dat allemaal oud spul of ook nieuwer?
hier bij de music house daan smith hebben ze nog een aantal dynacord tape delays en analoge delays/ reverbs. ga dat eens na checken. zijn wel grote lullo's maar misschien ik ze toch voor een redelijke prijs mee krijgen.
thnxs voor de info.

(AD-999 Analog Delay Just when you thought you'd have to go digital, Maxon unveils the new AD999 Analog Delay. The newest member of the highly touted Maxon Vintage Series, the AD999 is the most ambitious and practical analog delay pedal to come along in well, ever! Not a company to rest on its laurels, the AD-999 Analog Delay was created after careful examination of other analog delay units (including the AD900) in an effort to improve upon them. Each AD999 comes loaded with 8 yes, 8 Maxon MC4107D BBD's for a total of 900 milliseconds of pure, rich, organic anal......)

van de musicstore adv.
leuk einde.
klinkt ie ook goed?

Maxon heeft nu ook de AD-999pro die heeft 3 schakelaars om net als een tape echo met meerdere koppen te werken. Je kan er ritmiese delays mee maken( en natuurlijk de 900ms delay tijd).

hmm ik ga een rondsnuffelen naar space echo, en heftige vertragingen.
is dat allemaal oud spul of ook nieuwer?
hier bij de music house daan smith hebben ze nog een aantal dynacord tape delays en analoge delays/ reverbs. ga dat eens na checken. zijn wel grote lullo's maar misschien ik ze toch voor een redelijke prijs mee krijgen.
thnxs voor de info.

Hahaha..succes...mijn ervaring is in de marge wbt Daan smit...

http://www.jhs.co.uk/dano images/Reel-Echo.jpg

Leuke echo

Grappig om te zien dat een onschuldige tip om een Wasp door een reverbje heen te halen tot een subplot leidt in deze thread 8)

even weer on topic dan

sinds vandaag ben ik ook blij met een wasp en een gnat en een gnat, ik ad deze nog nooit gehad maar wel gehoord, geen synth die zo lekker smerig engels klinkt.

Back