Hoe leuk vindt jij het SF?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hulde voor C-Klein en Napole0n..

yep,
en dat muizengezeurgestiggel om maar te muizenzeurenstiggelen doet men voortaan maar in de darkroom,eh sorry chatbox.
iedereen welkom die oprechte interesse in synthesizers heeft.
he dat was volgens mij zonder spelfouten , toch..

yep,
en dat muizengezeurgestiggel om maar te muizenzeurenstiggelen doet men voortaan maar in de darkroom,eh sorry chatbox.
iedereen welkom die oprechte interesse in synthesizers heeft.
he dat was volgens mij zonder spelfouten , toch..

[muizengezeurgestiggel om maar te muizenzeurenstiggelen-mode ]
Neen, geen hoofdletters:dubbel:
[/muizengezeurgestiggel om maar te muizenzeurenstiggelen-mode ]

yep,

Alsjeblieft niet zeg, we proberen het een beetje gezellig te houden in de chat. En Champ loopt daar ook altijd softsynths te pimpen, dus zelfs de chat is niet meer veilig.

Zie sowieso een groot deel van de 'welke synth moet ik kiezen'-thread. :)

grappig , precies dezelfde discussie , andere namen , wel al martin b. ( vooruitziendeblik 6tr?), en dat 6 jaar geleden. snif , nostalgy
vreemd observatie: tijdens verkoudheid wordt dyslexie minder, alweer foutloos !

grappig , precies dezelfde discussie , andere namen , wel al martin b. ( vooruitziendeblik 6tr?), en dat 6 jaar geleden. snif , nostalgy
vreemd observatie: tijdens verkoudheid wordt dyslexie minder, alweer foutloos !

Het is "nostalgie" ;)

En "vreemde"

zo'n tafeltje voor een rubics cube toch?
jamaar als ik daar ga zitten ga ik eerst 3 kwartier uit m'n neus zitten eten met de vraag "wat zal ik is doen" en dan aan het eind van de avond heb ik m'n nagels geknipt, de bestek la gepoetst en allemaal lege flesjes om me heen. ken je dat ?

keer je dan zo'n la om en laat je al het bestek er eerst uit flik'ren en ga je dan de la poetsen?

Dat is toch geen uitdaging 6? Wel poetsen en terwijl het bestek goed ordenen. Maar ik ben geen besteklapoetser daar heb ik zo me bitches voor....uit besteklalalalaland.

attachment.php

Laatst gewijzigd:
:okdan::halleluja

frown.gif
Hoe kom je aan die foto van mij
frown.gif

Aha Hilltree geeft zijn geheimen prijs......dat ik zeker je denk helm? Waar al die leuke DIY projectjes uit voortkomen?
Wel een minimale setup zo. Houdt het overzichtelijk toch?

dat masker,.........................................................................................................................

,
........................

kweet het niet,................................

,,,,,, :confused:

we hadden ze ook op de laatse spacetrip, ze hielden de olifanten niet echt goed tegen.
bleek dat de oude banaan in oor truuk het beter deed.

:D8D
/
.

Begin op "Mijn Studio Annex CRAP" te lijken hiero :-D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back