JohnnyBusca
rocket scientist
Hulde voor C-Klein en Napole0n..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
yep,
en dat muizengezeurgestiggel om maar te muizenzeurenstiggelen doet men voortaan maar in de darkroom,eh sorry chatbox.
iedereen welkom die oprechte interesse in synthesizers heeft.
he dat was volgens mij zonder spelfouten , toch..

yep,
en dat muizengezeurgestiggel om maar te muizenzeurenstiggelen doet men voortaan maar in de darkroom,eh sorry chatbox.
En dat is natuurlijk een goed punt ... de nieuwe aanwas. Hoeveel mensen hebben we hier niet al gehad die zijn begonnen met FruityLoops of Reason en, mede door advies van leden van dit forum, hun eerste synth hebben gekocht?

grappig , precies dezelfde discussie , andere namen , wel al martin b. ( vooruitziendeblik 6tr?), en dat 6 jaar geleden. snif , nostalgy
vreemd observatie: tijdens verkoudheid wordt dyslexie minder, alweer foutloos !

zo'n tafeltje voor een rubics cube toch?wat is een synth eigenlijk ?
zo'n tafeltje voor een rubics cube toch?

jamaar als ik daar ga zitten ga ik eerst 3 kwartier uit m'n neus zitten eten met de vraag "wat zal ik is doen" en dan aan het eind van de avond heb ik m'n nagels geknipt, de bestek la gepoetst en allemaal lege flesjes om me heen. ken je dat ?zo'n tafeltje voor een rubics cube toch?
keer je dan zo'n la om en laat je al het bestek er eerst uit flik'ren en ga je dan de la poetsen?