Korg Plugins Licensie overzetten

ronnyvalder

Ouwe rot
Hallo,vroeg me af,als het gemakkelijk is om de licensies van Korg plugins naar een nieuwe eigenaar over te zetten.
Iemand ervaring hiermee?????
Vraag het,omdat ik eraan denk mijn Korg plugins te verkopen,
de sleutels zitten op de syncrosoft,maar er moet toch ook de licensie overgezet worden hé
Alvast bedankt

Je kunt de licentie via het syncrosoft programma overzetten op een andere syncrosoft dongle. Gaat heel makkelijk. Moet je wel 2 dongles hebben, of als er alleen Korg licenties op jou syncrosoft dongle staan kun je die meeverkopen.

Verkoop je toevallig de analog edition? Dan heb ik wel interesse. :)

@GnarlyBarf: ja,dat van de sleutels over te zetten tussen Dongles ken ik,dat gaat via de syncrosoft software,maar denk dat je ook ergens Korg moet laten weten dat je de soft hebt doorverkocht,zodat de nieuwe eigenaar zich kan registreren.
Ik vroeg me dus af als iemand hiermee ervaring had,bv bij verkoop van mijn Tascam Gigastudio moest ik van hun website een pdf downloaden,die afprinten en beide partijen moesten deze ondertekenen en dan opsturen naar Tascam zelf.
Vraag me af hoe het bij Korg moet,vind niet direct iets ervan terug

De plugins die ik dacht te verkopen zijn,"legacy collection" geupdate,zodat ie ook te gebruiken is met de syncrosoft dongle en de digital collection,samen op dus 1 dongle

Back