HipHop kicks Miami Bass of de droge tok

Grappige is dat als je je aap noot mies er nog eens bij zou pakken en goed kijken...je zou zien dat jij tegen mij in ging terwijl wij hetzelfde vinden?!?! Da's toch vreemd of niet?

Maar laat maar, even goede vrienden...oh nee, dat waren we al niet. En als je ook deze keer weer goed zou lezen zou je het verschil in bedoeling er uit kunnen halen en zien dat er wel degelijk iets zinnigs in zit zij het op een geirriteerde toon door jouw domme post:D

Jammer dat je nergens inhoudelijk op mijn vorige post in gaat, zegt meer over jou dan over mij :baco:

:gaap:

Welke inhoud? Welke post?
Ik heb juist gereageerd op de inhoud van jouw post...

Op de eerste pagina staat een post van mij maar het enige wat jij kan is mij naar beneden halen, ik heb een zeer uitvoerige reply op jou eerste post geplaatst en het enige antwoord dat jij kan verzinnen is dat ik niet weet waar ik over praat. :doei:

Op de eerste pagina staat een post van mij maar het enige wat jij kan is mij naar beneden halen, ik heb een zeer uitvoerige reply op jou eerste post geplaatst en het enige antwoord dat jij kan verzinnen is dat ik niet weet waar ik over praat. :doei:

Yep, dat is inhoudelijk ingaan op jouw post vriend! Wat moet ik inhoudelijk inbrengen dan? "Nietes" en dan jij weer "Welles"?! Dat stadium ben ik redelijk wat jaren voorbij. Als jij zoiets post, met of smiley, houdt het toch op.

Zo dit was inhoudelijk, in ieder geval op je laatste post:D Massssssssooolssss I'm outta here, 't was gezellig

Yep, dat is inhoudelijk ingaan op jouw post vriend! Wat moet ik inhoudelijk inbrengen dan? "Nietes" en dan jij weer "Welles"?! Dat stadium ben ik redelijk wat jaren voorbij. Als jij zoiets post, met of smiley, houdt het toch op.

Zo dit was inhoudelijk, in ieder geval op je laatste post:D Massssssssooolssss I'm outta here, 't was gezellig

Ok komt hier mijn laatste post naar jou toe gericht, je bent een tering sukkel en ook nog eens een watje die niet in discussie durft te gaan.... ik had wel meer verwacht van jou meneer de super producer. :gaap:

Langzaam maar zeker ontstaat hier totaal onverwacht een nieuw hatersdraadje... :biertje:

background_extragevoeligeinformatie.gif

Of er heeft er hier iemand een hele grote piemel, of zou het zijn dat ik juist op de goede plek ben gaan staan?
Kom op...wat een opmerking, nou nou...hahaha zo grappig dit.
Ene dat je dat niet van mij had verwacht impliceert dat je me kent, wat gelukkig niet het geval is. Dit is blijkt ook doordat je me meneer de super producer noemt, wat dit ben ik zeker niet, heb ik ook nooit gezegd, en zal ik ook nooit beweren ook nooit worden en willen nastreven.

Met de vriendelijke groeten,

T. Sukkel

mja je had gezegd dat je hier weg was
kom je toch weer terug in de late uurtjes:D
zonde
was mooi geweest als je niet meer gereageerd had

voor de rest:

chickendance.gif

Back