Music House

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

musichouse

Martijn & Ben
Music House gaat meedoen met dit forum en gaat ook jouw vragen beantwoorden over oude synths, reparaties, modificaties, alles. Niet op de eigen site van Music House maar hier !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Martijn
Music House NL

welkom !

welkom !

Hee Martijn,

Goed initiatief ! Natuurlijk hopen we dat dit forum een *ahum* toonaangevende vergaarbak van nederlandse synth-freaks wordt.. en met jullie erbij komt het weer een stap verder in de goede richting.

:p

WAAUW!!!

WAAUW!!!

Dit is prachtig! we zijn heel erg op de goede weg!

Als iedereen nou ook heel veel gaat posten! en natuurlijk: blijf het doorgeven aan vrienden, vriendinnen, enz, enz. ;)

Ik vroeg me af of Ben of Martijn nog steeds op dit forum actief willen zijn?

Kom op mannen! Laat eens wat van jullie horen!

Groeten Jeroen...

jij krijgt een pluim :)

Geinig hoor!

Hebben jullie nog leuke aanbiedingen toevallig? (hint, hint)
Want overal zie ik bel. tsja dat schiet niet op.

Trouwens doen jullie ook occasions repareren?

boemtsjak is martijn, maar niet martijn van musichouse.. LOL

MC Dankmeijer bedoelde ik, maar ik ben ook erg tevreden met boemtsjak! MusicHouse heeft me geemaild en ze zullen wel weer binnenkort verschijnen!

Orgineel geplaatst door JohnnyBusca
boemtsjak is martijn, maar niet martijn van musichouse.. LOL

MC Dankmeijer bedoelde ik, maar ik ben ook erg tevreden met boemtsjak! MusicHouse heeft me geemaild en ze zullen wel weer binnenkort verschijnen!

Heheheh, lang leve de verwarring :p Ik ben inderdaad de andere Martijn, niet die van Music House. Maar die pluim krijg je niet meer terug, matt! Hahahahahahahaa *D

Oh ja, dank je, Johnny! Ik doe het graag hoor ;)

Laatst gewijzigd:
martijn van music house krijgt ook niet zo snel een pluim van mij :)

Re: Music House

Orgineel geplaatst door musichouse
Music House gaat meedoen met dit forum en gaat ook jouw vragen beantwoorden over oude synths, reparaties, modificaties, alles. Niet op de eigen site van Music House maar hier !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat ik heel prettig zou vinden is dat wanneer jullie een 2dehands instrument hebben dat ik wil kopen en ik bel of jullie het voor me kunnen reserveren dat ook willen doen.

Iedere winkel biedt deze service en ik vind het dan ook slap dat jullie komen met het argument dat er klanten zijn die de instrumenten dan niet op komen halen. Dat is het risico van het vak en je kan er altijd nog een tijdslimiet aan koppelen (Als je niet komt opdagen gaat ie de volgende dag weer in de verkoop ofzo).

Niet iedereen kan zomaar even naar Utrecht en dan is het wel heel ***lig dat wanneer je daar aankomt het instrument is verkocht.

ne Music House pas he

Re: Re: Music House

Re: Re: Music House

Orgineel geplaatst door OnAcid

Niet iedereen kan zomaar even naar Utrecht en dan is het wel heel ***lig dat wanneer je daar aankomt het instrument is verkocht.
OOOOH daar heb ik me aan geergerd toen ik mijn MC-307 had gekocht in....wave world..ergens.

Ik bel op: wat kost t ding, krijg antwoord 1700 gulden. Willen jullie hem voor me vast houden want ik moet helemaal van limburg. Begint die vent aan de telefoon een beetje lacherig haha dat is niet nodig we hebben er nog 3 en zo'n vaart loopt dat niet haha dus nee ik hoef er geen voor je vast te houden.

Dus ik kom aanzetten de volgende dag. Loop de winkel binnen en zie een mc-307 staan demo model met prijskaartje 1999 gulden. Ik een verkoper erbij gehaald ik zeg heb gister gebeld, jullie zeiden 1700 gulden. ff die verkoper die ik aan telefoon gehad heb erbij gehaald. Ja de koers van de dollar bla bla bla. Ik stampij maken dat ik van limburg kwam en toen maakte hij er 1900 van. Wel het demo model, want ja ze zijn er veel verkocht, demo model is de laatste. Ik zeggen dat ik had gevraagd of ze een vast wilden houden. Ja zei die vent normaal loopt t ook niet zo maar ligt aan de tijd van het jaar. Je moet blij zijn zei die, een beetje gepikeerd, zo goedkoop vind je ze nergens. Blij was niet het woord dat in me opkwam. In mijn gedachten had ik die verkoper al opgeknoopt. Ze hadden ook de handleiding nog niet. Die was kwijt. Ik een half uur gewacht terwijl er werd gezocht. Die hebben ze me nog nagestuurd, anderhalve maand later ofzo.

Werkelijk ik was witheet....***winkel man...ik wilde echt die vent die ik aan de telefoon gehad heb dood dood dood

maar ja ik had mijn mc-307....dus t kwam wel weer goed :P

Hmmm, niet gek wil namelijk nog wel het een en ander
vragen...! Kom hier dus zeker nog op terug ;)

Mario & basicsystem

Zoals on-acid al zei : ze zijn helemaal niet aktief !!

Ze zijn lid vanaf 07-2001 en hebben al 3 posts (das knap!!)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back