Cyb-x010 illegale,. locatie nog geheim

Ik vind dit zo'n vette discussie, lees het echt met veel plezier. Die goeie ouwe tijd, echt een moment in time. Ik was veel te jong om die tijd echt mee te hebben gemaakt maar ben wel op een paar feestjes geweest 98/99/00 toen rond Rotterdam. Cybx, Mononom, AA, K9, volgens mij ook eerste TDK feestjes enzo. Die waren toen ook nog piepjong volgens mij.

Net aan de pilletjes en weet niet alles even goed meer ;-) daarna ook blubberend en verdwaald op tripjes, echt fantastisch. Die muziek is er zo voor gemaakt, af en toe echt je hoofd kwijt..
Mario, heb jij geen downloads ofzo van oude Cybx010 dingen? Of iemand anders, ik zoek die echt zwaar spacende dingen. BV die eerste MononoM tracks, ICeage en die BROOOOOOOM Tjilp tjilp tjilp TJILP track (volgens mij van de 1e Mononom plaat)...

TDK/AA in het huis.....leuke dat je er toen bij was.......wij zijn nog steeds bezig:)

Hoe is t momenteel in 2012 met de tekno scene, zijn er nog vaak feestjes dan? Zijn de vrije geesten nog niet platgeslagen? ;-)

Velen zijn al hard richting de 40 aan het gaan 8~
Ben niet vaak op feestjes te vinden, kritischer en een heel stuk selectiever geworden....
Maar regelmatig is er nog iets leuks te doen ;)

Check Mario's youtube kanaal en fotolog....
daar staan veel oude dingen :okdan:

Bijna 40..........maar nog regelmatig aan het feesten:) Zo nu en dan een rave in het buitenland en dan weer hier in Nederland lekker dansen.

Je bent nooit te oud om te feesten toch?
Zou ook wel weer 's willen, ik was toen trouwens echt piepjong, 16 ofzo en nog onschuldig. Dat was daarna wel afgelopen haha.
Zijn er nog soundsystems die een beetje die oude stijl draaien of is alles doorgevolueerd? Wie geven nu echt nog vette feestjes?

Check Mario's youtube kanaal en fotolog....
daar staan veel oude dingen :okdan:

Ja man, dat log was echt heel tof om te zien, echt zo'n andere tijd! Maar volgens mij is het meeste daarvan nog wel van voor ik op feestjes kwam, ziet eruit als begin jaren 90 volgens mij..

As zaterdag Squat Valley in omg Amsterdam, im playing....check FB even.....use search....

OK cool,

done, moet ff kijken of ik zaterdag kan maar ga 'm zeker in de gaten houden (info/evenementje verschijnt dan vanzelluf neem ik aan). Wel grappig Feestboek, vroeger moest ik een nummer bellen...

Oude school met de telefoon:)

En een supersecret hidden forum niet te vergeten.....

Back