Cyb-x010 illegale,. locatie nog geheim

Zwarte trui met gele band, staat op pagina 8.
Erg leuk trouwens om al die foto's door te kijken, "charmante" Chantal, Ab met lang haar hehe.
Weet Lex zelf al van zijn foto's online, zal hem wel een seintje geven.

Uuhhh,.. ben jij da? Da's toch Gerben?
In mijn koffiehuisje/studio/internetcafe/tatooshop/gratis hotel voor warhoofden.
Ghehe,. cool

FF on-topic,.

Niet aanstaand,.. maar weekend daarop weer feestje ergens,.. Of Cyb-x meegaat is nog niet vast te stellen,. maar,.
Ben net gebeld door Audio Deviants,.. of ik een set wil komen doen en wat r dan op de flyer moet?
Dus vrij zeker!

je neemt die kinderen gewoon mee naar zo,n feest.(.dit is een commercieel feest a la wooferland waar de kinderen dus tussen de feestgangers door hobbelen)
dan gaan ze de hele dag aan je kop zeiken op deze manier....

[jantje] mamma, mamma!! wat kijkt pappa raar uit zijn ogen!
mamma] jantje hou je mond! hij is gewoon alien aan het spelen zoals jij cowboytje speelt!!
[jantje] mamma, mamma, mag ik dan niet meedoen??
mamma] stil jantje, dit is alleen voor grote mensen later als je groot bent dan stuiter je nog heeeeeeeeel ver!!!
[jantje] wheeeeeheeehee ik wil nu mee doen!
hee kijk, pappa word nu afgevoerd met een ta tuu ta tuu auto...
mamma]stil maar jantje, dat is het ruimteschip waarmee hij weer de lucht ingaat...
[jantje] nee mamma, de tatuu rijd heel hard de poort uit..
mamma]ja jantje, hij komt eerst bij allemaal mannen met witte pakken aan! die controleren eerst of hij zo,n reis in de ruimte wel aankan..
[jantje] komt pappa dan wel terug vandaag?
mamma]ik denk het niet jantje, zo,n reis duurt heeeeeeeel erg lang

jantje] mamma, mamma wat is dat voor raar geluid hier de hele dag?
[mamma] stil jantje, dit is als houvast bedoelt zodat mensen hier de hele dag op heen en weer kunnen bewegen
[jantje] mamma, maar die snerpende geluiden dan er de hele tijd doorheen?
[mamma]dat is om de vogels te verjagen zodat ze niet op onze hoofden scheiten de hele tijd
[jantje]waarom doen de mensen steeds alle handen in de lucht?
[mamma]dat is ook om de vogels te verjagen
[jantje]mamma, mamma kijk, er word ook politieagentje gespeeld, ze slaan iemand in de boeien
[mamma]dat zijn oefeningen, nodig om echte boeven te vangen
[jantje] maar mamma, dit is een echte boef, ze graaien zijn zakken leeg en word in de politie tuut tuut geduwd
[mamma]dat is dan iemand die stiekem de kinderen wat snoepjes wilde aanbieden. ga nooit op deze kinderlokkers af deze mannen zijn heel erg stout
[jantje]wanneer komt pappa nou terug?

[jantje] mamma, waarom staan al die hekken hier eigenlijk?
[mamma]dat is dat de koeien, die hier normaal lopen niet kunnen ontsnappen
[jantje] mamma, waar zijn die koeien nu dan?
[mamma] nou als je goed kijkt zie je ze nog allemaal lopen..alleen de boer heeft ze allemaal een feestmuts opgezet en een leuk pakje aangetrokken
[jantje]mamma, waarom lopen er steeds van die boos kijkende hele grote mensen heen en weer?
[mamma]dat zijn allemaal een soort sinterklazen! alle kindertjes die stout doen gaan de zak in en worden buiten het hek gezet
[jantje]maar ik zag alleen maar dat ze grote mensen het hek uit zetten, alle kindertjes hier zijn toch lief?
[mamma]dat zijn mensen die geholpen worden omdat ze snel naar huis willen, jantje, die grote sterke mannen wijzen ze dan precies de weg!
[jantje] maar daarnet liepen een stuk of 10 van die hele grote sterke mannen heel hard achter iemand aan over het veld.
[mamma] die zijn tikkertje aan het spelen. de hele dag opletten en werken is ook zo saai..
[jantje]ik kreeg daarnet een prikkellimonade van iemand die smaakte heeeeeel erg zout.. ik vond het echt vies en heb alles uitgespuugd
[mamma]o jantje foei! in dat drankje had zojuist een vogel zijn behoefte laten vallen, wil je hier heel goed opletten? anders word je heeel erg ziek en dan ga je heeel raar over de grond liggen rollen..
[jantje] mamma kijk daar nou.. een groepje jongens die helemaal kaal zijn staan hele rare bekken te trekken en vreemd te bewegen...
[mamma] kijk jantje, die zijn zich aan het voorbereiden om aangenomen te worden op de clownsschool

je neemt die kinderen gewoon mee naar zo,n feest.(.dit is een commercieel feest a la wooferland waar de kinderen dus tussen de feestgangers door hobbelen)
dan gaan ze de hele dag aan je kop zeiken op deze manier....

[jantje] mamma, mamma!! wat kijkt pappa raar uit zijn ogen!
mamma] jantje hou je mond! hij is gewoon alien aan het spelen zoals jij cowboytje speelt!!
[jantje] mamma, mamma, mag ik dan niet meedoen??
mamma] stil jantje, dit is alleen voor grote mensen later als je groot bent dan stuiter je nog heeeeeeeeel ver!!!
[jantje] wheeeeeheeehee ik wil nu mee doen!
hee kijk, pappa word nu afgevoerd met een ta tuu ta tuu auto...
mamma]stil maar jantje, dat is het ruimteschip waarmee hij weer de lucht ingaat...
[jantje] nee mamma, de tatuu rijd heel hard de poort uit..
mamma]ja jantje, hij komt eerst bij allemaal mannen met witte pakken aan! die controleren eerst of hij zo,n reis in de ruimte wel aankan..
[jantje] komt pappa dan wel terug vandaag?
mamma]ik denk het niet jantje, zo,n reis duurt heeeeeeeel erg lang

jantje] mamma, mamma wat is dat voor raar geluid hier de hele dag?
[mamma] stil jantje, dit is als houvast bedoelt zodat mensen hier de hele dag op heen en weer kunnen bewegen
[jantje] mamma, maar die snerpende geluiden dan er de hele tijd doorheen?
[mamma]dat is om de vogels te verjagen zodat ze niet op onze hoofden scheiten de hele tijd
[jantje]waarom doen de mensen steeds alle handen in de lucht?
[mamma]dat is ook om de vogels te verjagen
[jantje]mamma, mamma kijk, er word ook politieagentje gespeeld, ze slaan iemand in de boeien
[mamma]dat zijn oefeningen, nodig om echte boeven te vangen
[jantje] maar mamma, dit is een echte boef, ze graaien zijn zakken leeg en word in de politie tuut tuut geduwd
[mamma]dat is dan iemand die stiekem de kinderen wat snoepjes wilde aanbieden. ga nooit op deze kinderlokkers af deze mannen zijn heel erg stout
[jantje]wanneer komt pappa nou terug?

[jantje] mamma, waarom staan al die hekken hier eigenlijk?
[mamma]dat is dat de koeien, die hier normaal lopen niet kunnen ontsnappen
[jantje] mamma, waar zijn die koeien nu dan?
[mamma] nou als je goed kijkt zie je ze nog allemaal lopen..alleen de boer heeft ze allemaal een feestmuts opgezet en een leuk pakje aangetrokken
[jantje]mamma, waarom lopen er steeds van die boos kijkende hele grote mensen heen en weer?
[mamma]dat zijn allemaal een soort sinterklazen! alle kindertjes die stout doen gaan de zak in en worden buiten het hek gezet
[jantje]maar ik zag alleen maar dat ze grote mensen het hek uit zetten, alle kindertjes hier zijn toch lief?
[mamma]dat zijn mensen die geholpen worden omdat ze snel naar huis willen, jantje, die grote sterke mannen wijzen ze dan precies de weg!
[jantje] maar daarnet liepen een stuk of 10 van die hele grote sterke mannen heel hard achter iemand aan over het veld.
[mamma] die zijn tikkertje aan het spelen. de hele dag opletten en werken is ook zo saai..
[jantje]ik kreeg daarnet een prikkellimonade van iemand die smaakte heeeeeel erg zout.. ik vond het echt vies en heb alles uitgespuugd
[mamma]o jantje foei! in dat drankje had zojuist een vogel zijn behoefte laten vallen, wil je hier heel goed opletten? anders word je heeel erg ziek en dan ga je heeel raar over de grond liggen rollen..
[jantje] mamma kijk daar nou.. een groepje jongens die helemaal kaal zijn staan hele rare bekken te trekken en vreemd te bewegen...
[mamma] kijk jantje, die zijn zich aan het voorbereiden om aangenomen te worden op de clownsschool

hy = goed he ...
[toch hebk r mn ..ideen over ...kiddo,s opde wat heftigere feestjes ..al sta de caravaaaaan 300 mtr verderop !
honden dooen t meestal egt goed nooi problemen ..heb wel mini paardje gzien op tek feestje
:? wat die daar moest ..melk geven ???
:W

FF on-topic,.

Niet aanstaand,.. maar weekend daarop weer feestje ergens,.. Of Cyb-x meegaat is nog niet vast te stellen,. maar,.
Ben net gebeld door Audio Deviants,.. of ik een set wil komen doen en wat r dan op de flyer moet?
Dus vrij zeker!

audio deviants nooit van gehoord
d8 zat ff te ...spiekuh ..stelletje freikende bos ...8~ nigten :okdan:

waar waneer ??
:peukie:

edit - khb zin in n goa feestje :P
lekker lam in eigen land:dubbel::eureka::luv:

hy = goed he ...
[toch hebk r mn ..ideen over ...kiddo,s opde wat heftigere feestjes ..al sta de caravaaaaan 300 mtr verderop !

:W

Dus,.. we stonden op een teknival rond Parijs,. een jaar of tien terug,..(Edit '98 zie ik ineens op de foto)
Regen, Blubber,.. het hield niet op,.
Maar t was er niet minder gezellig om.
Ik was net ff met mn vriendin achter in de bus aan t afkoelen van mn liveset,.
Koekiewaus,.. wordt er zo op de deur gebonst,..
Ik doe open,.. Wordt er door twee franse leipo's van een jaar of 16 zo een pakketje met een baby vanuit de regen naar binnen geschoven.
Of we voor de baby kunnen zorgen want mama ligt in de blubber te trippen.
Nou,. uhhh,. Tsja ,... wadoeje? Ok dan maar,.. wij met da babietje achterin,..
Vieze natte shit uittrekken,..
vieze poepluier eraf gehaald,.. knalrode billetjes schoonsoppen,.. in handdoeken gewikkeld,..met een zaklampje en aanstekerflitsen dat kind bezig houden tot de parttime kinderjuffen eindelijk met een flesje, babyfood en wat luiers op de proppen komen.
Enfin,. alle drugs waren in 1 klap geneutraliseerd.
Uiteindelijk in slaap gesukkeld met da kind ertussenin,.
De volgende morgen,.. klopklop,. Een paar wildvreemde andere leipo's in crappy engels,.
Uhh,. klopt t dat hier een babietje is?
De moeder heeft ons gestuurd,. we moeten r meenemen,..
Ik helemaal pissig,..Nou ,.. dat dacht ik dus niet,.. waar is de moeder??
Ja,.. die is daar bij de trucks,.
Hmm,.. oooowwkkkeeeeejj,..We brengen r wel ff,..
Helemaal aan de andere kant,.. en t was daar groot,.. een autobus,.. met daarin de moeder, de vader en een stuk of 10 andere teknohippies,.. kacheltje,. wiegje,. babygear en alles daar. Juiste adres dus wel.
We hebben ze ff verteld wat we ervan dachten,. babietje aan mams teruggegeven,.. 1000 keer sorry gehoord van die lui en netzoveel tnx,..
Maar toch raar,.. dat je dan ook meteen aan zo'n klein dinky gehecht raakt en er ook echt voor gaat zorgen.
Ben ik nog ff omgedraaid,.. hee,.. hoe heet ze eigenlijk,..
Lina,. klonk t uit de truck.
Als we ooit een dochtertje krijgen,. zei ik tegen mn vriendin,.. ja,. dan noemen we d'r ook Lina zei ze.
En die is intussen alweer 8 geworden afgelopen juli.
716930163_6_aAed.jpeg

716933373_6_eHAM.jpeg

Laatst gewijzigd:
Ff weer on-topic,.
Feestje,.. of t doorgaat weet ik niet want die tsjechen zijn best wel uhhh,.. wisselvallig,.
Dus hou me ten goede,.
Maar er zijn iig al flyers,. en het nr kun je bellen voor info vanaf vrijdagmiddag.
724357437_6_cENU.jpeg

Gheheh,. wat een rare trip,..
3x locatie gewijzigd,.. feest begon om half vier,. partypeople verdwaald,. infonummer overleden,. opkomst was minimaal,..sound was crappy,.. Geen monitoring voor de liveset,..maar uiteindelijke locatie was best wel vet en de weinige mensen die er waren waren erg gezellig,.
(Op een psychotische engelsman na en een opdringerige polski die de hele tijd op de knopjes van mn livegear wilde drukken).
En mede doordat ik door alle omzwervingen tot een uur of 4 op David V's verjaardag terecht kon en daar wat oude garde tegenkwam was t toch een prachtige nacht,..

Conclusie,..Eerste feestje in holland van Audio Deviants,.. Ze geven niet op, spirit blijft er in tot de laatste snik en het feest zal er komen!

11sept2009 audio deviants Party Pica's

Laatst gewijzigd:
Klinkt als een chaotisch begin, maar het is in ieder geval doorgegaan.

Maffe engelsman klinkt als Steve, die ouwe van spiral/nw23 en die polski klinkt als een maat van die teveel gedronken heeft en de dj gaat klieren (dan wel op commerciele feestjes!)

Naahh,.. Steve ken ik wel,.. deze was veel jonger,.. door een automobilist vanuit amsterdam naar schiedam gebracht,.. liep daar vet psychotisch en paranoia in t industrieterrein rond te stappen,. we hebben m maar binnnen gehaald maar dat vond ie toch te eng,.. toen heb ik m een banaan gegeven en werd ie iets relaxter,..
Ik denk lsd.

En die pool is er gewoon 1 uit duizenden,..teveel gedronken idd,.. En superirritant!

Verder was iedereen wel lief!

Heerlijk gewoon zo bizar groot en een goede sfeer :luv:

Back