Cyb-x010 illegale,. locatie nog geheim

Damn,. nou moet t niet veel gekker worre!!!

Kan ons eigen feest niet vinden,.. iemand t wel gevonden???

Meer als een uur door Rotterdam gereden en geen feest te bekennen,.. Niemand te bereiken natuurlijk,. wat op zich een goede indicatie is dat ze in de teknoherrie zitten.
Heel de fucking marconiestraat en omstreken doorgespit.
Sms tien keer bekeken,. maar daar staat toch echt marconiestraat.:?:?:?
Twee keer aangehouden door de sterke arm :smeris: waarvan 1 keer geblazen!:biertje:
Ik word echt te oud voor deze shit!,.
Ga maar gewoon trance maken ofzo,. of een andere ouwe lullenmuzieksoort,..
iig iets wat zich gewoon in de club afspeelt! Of bij een bridge-vereniging!!
Of de scrabble-club! Nou ja,. dan maar weer alles ff opbouwen en lekker filmpje ofzo en vroeg naar bed!

Schiet mij maar lek!:(:(:(

haha
ik ben ook niet meer gegaan had geen zin om in me eentje te rijden :P

haha
ik ben ook niet meer gegaan had geen zin om in me eentje te rijden :P

Gelukkig maar,. want ik moest nog aan je denken toch!

Het was in Maasland,.. of Maasdam ofzo,.dat sms-je was een ouwe die op 1 of andere vage wijze boven in mn lijst terecht was gekomen van 3 weken terug toen Beuken BV daar een feest gaf.
Echt ongelofelijk,.. soms heeft t universum het echt raar met je voor.
Er was ook niemand die mee wilde doen,. normaal staan er 10 man te springen ofze mee mogen beuken,.. maar deze keer had iedereen toevallig wat beters te doen,..
Heel bizar allemaal!
Ik voelde me echt verloren :(,.. maar ben er alweer overheen:D

En volgende week Berlijn zal een hoop goedmaken!
Als dat tenminste goedgaat:?:?:?:?

ghehe meestal ik voor de rest niets van feedback gehad heb gaat ik niet zomeer een uur anderhalf rijden. had ook al de heledag gewerkt :P

is die rave in berlijn nogsteeds niet duidelijk dan? mnou ja ik ga er toch zoiezo niet heen :P mischien van de zomer weer een teknivalletje ofzo voor de rest blijf ik lekker op nederlandse bodem haha
hoogstens een keertje naar belgenland

ghehe meestal ik voor de rest niets van feedback gehad heb gaat ik niet zomeer een uur anderhalf rijden. had ook al de heledag gewerkt :P

is die rave in berlijn nogsteeds niet duidelijk dan? mnou ja ik ga er toch zoiezo niet heen :P mischien van de zomer weer een teknivalletje ofzo voor de rest blijf ik lekker op nederlandse bodem haha
hoogstens een keertje naar belgenland

Nee Berlijn is wel vast,.. maar vorige keer was t ook vast,. toen lag er ook een mooie glossy flyer,.. en toen hadden die lui van de Mikz daar de vergunningen niet in orde dus werd alles op t laatst nog afgelast,.. Dat bericht bereikte ons pas laat en is bij sommige mensen nooit aangekomen,.. dus toen stonden er mensen daar voor niks!! En da's best lullig,.. 8 uur rijden verder en dan is er niks!,.. kun je weer terug!

Nou ja,. t blijft underground en niks is zeker! Vandaar!

Mooi,..Berlijn gaat op zeker door,..

Flyer staat intussen ook op de Mikz Myspace

De Mikz is een echt toffe club,.. vette PA,.. leuk publiek,. De Line-up is vet,..
Dus als je er echt ff tussenuit wil. Zoek je maatjes op,. steel een auto,.. en begin te rijden.
We hebben 4 appartementen (geen hilton!! ) beschikbaar daar in de buurt dus wie wil crashen moet maar ff pb-en of daar iemand van de kru aantikken!
764962043_6_rvwv.jpeg

764962113_6_GQiV.jpeg

Ik verwacht niet veel hollanders daar maar mocht je er zijn,.. laat je ff zien,.
En oh ja,.. t is halloween,.. dus kom als je lelijke zelf,.. gheheh,. LATERRSSSSS!!!

Damn,. Wat een vette trip was da weer,..
Berlijn is echt een hele gave stad,.. De mensen zijn hip,. t leven is er goedkoper en een stuk luchtiger. De hele buurt rond de mikz is ondergetagged,.. Lekker kleurig dus!

We hadden volle bak en r waren best veel hollanders!,.. kwamen zeker op de gratis entree
voor hollanders albert heijn bonusactie af!
Voor een try-out was t echt vet en we komen terug in april,.. met eigen geluid,. want daar hadden we toch net een paar kilowatjes meer verwacht want niet iedereen was totaal gehoorgestoord toen t klaar was.
De hele club is veilig thuis en weer nuchter.

En 1 ding,.. Als je ooit rond deze tijd v/h jaar naar berlijn gaat,.. neem extra sokken mee want t is daar fuckin koud!
En hierrrr,.. De beloofde foto's,.

Ok,..
Voor alle acid en tekno, dnb lovers en iedereen die geen geld over heeft na de kerst!!!
Lofi, Lobudget, Lotek,.Cyb-x010,.. AD,.. en nog wat nieuwjaarsfeestje in Rotterdam noord,.. Oud en nieuw.
Locatie nog ff geheim maar is in de buurt van de bergweg!
Knallend t nieuwe jaar in dus!
Locatie voor een dikke 300 man dus zorg dat je er vroeg bij bent want de poorten gaan echt dicht als we vol zitten!
Line up is nog niet vast,..maar er komen iig heel wat veteranen van de oude garde!

Latex!

Ok,..
Voor alle acid en tekno, dnb lovers en iedereen die geen geld over heeft na de kerst!!!
Lofi, Lobudget, Lotek,.Cyb-x010,.. AD,.. en nog wat nieuwjaarsfeestje in Rotterdam noord,.. Oud en nieuw.
Locatie nog ff geheim maar is in de buurt van de bergweg!
Knallend t nieuwe jaar in dus!
Locatie voor een dikke 300 man dus zorg dat je er vroeg bij bent want de poorten gaan echt dicht als we vol zitten!
Line up is nog niet vast,..maar er komen iig heel wat veteranen van de oude garde!

Latex!

hehe
vorigjxxr was egte ver grun"""
:doei:dxg:Z:bekdicht:

heb zin.n goa feestje

G.O.A.ellende party

Shit, ben niet in R'dam, anders was ik zeker ff komen kijken, was toch altijd wel een avontuur vroeger

Shit, ben niet in R'dam, anders was ik zeker ff komen kijken, was toch altijd wel een avontuur vroeger

Ben ff wezen kijken daar gisteren ,het is in een opgerolde wietkwekerij,..
Je kan t zelfs nog ruiken!
Gangetjes,.. verschillende ruimtes,. Gekke shit!

Ben ff wezen kijken daar gisteren ,het is in een opgerolde wietkwekerij,..
Je kan t zelfs nog ruiken!
Gangetjes,.. verschillende ruimtes,. Gekke shit!
kwit niet of iemand gistert NOVA heeft gezien

ook ...kleine wietkamers worden harder aangepakt ..na lkkr dan
waar moetje dan bio / ok thuis dealer weed gaan halen ..allemaal de underground in ,..

sc6 mt feestie
:okdan::doei:

Door vette pech, domme shit en 1 best wel erg triest voorval is het aan feestje een wel zeer vroegtijdig eind gekomen!
Lekker begin van t nieuwe jaar!
Sta je dan met je kofferbak vol livegear!
Nou ja,.. maar doorgereden naar den haag,.. ZMK? was erg vet!,.. foto's volgen!

Laatst gewijzigd:
Door vette pech, domme shit en 1 best wel erg triest voorval is het aan feestje een wel zeer vroegtijdig eind gekomen!
Lekker begin van t nieuwe jaar!
Sta je dan met je kofferbak vol livegear!
Nou ja,.. maar doorgereden naar den haag,.. ZMK? was erg vet!,.. foto's volgen!

doorgereden naar den haag,.. ZMK? was erg vet!,.. foto's volgen!

edit; yep;kheb ook nog pix genomen daar
staat iig nietveel soeps op mn cam.,
huh..goeiedope

sms303sms...oftewel ..casparrrr wasje dan ???
lots a R-dammers..daaro [ook met ado respect sjaaltje hehe
najaaa

ik ben stee - fan !!
strakke dj...4sure http://www.myspace.com/stefanzmk

same here:doei:
lkkr ri rdam ryden pas na 11 gebeld...ooh naar denhaag dan maar ...moeite waard ...koud buiten , maardaar wast 30+ binnen ! voorsoon..hal!
:gaap: hoop bekende...*D:okdan: div muziek.not ALL tek no!
breaks/classix- kheb zelf bruce brz , nog een ronde dansje zien maken...
r-onontdekt talent [moetje wat mee doen:D]

:biertje: :peukie:en danaar ...:Z:halleluja:gaap:

Laatst gewijzigd:
sms303sms...oftewel ..casparrrr wasje dan ???
lots a R-dammers..daaro [ook met ado respect sjaaltje hehe

ik was thuis .. voelde me niet zo lekker... :r :(

zelfs mn zusje wilde bij Hollands Spoor kijken :D

Back