Het was zeker wel vetjes!
Mario waar stonden jullie?
Ik heb het nog aan Sander gevraagd
die kon t me ook niet vertellen ...
terwijl ie goed aanspreekbaar was![]()
Ach,.. T was van die zeldzame avonturen,.
Truck met speakers en amps was kapot,.. dus er moest vervanging komen,.. die was zo gevonden,. maar,. nu waren we een uur later,.. dwz net op tijd om te ontdekken dat de politie alle toevoerswegen naar heusden had afgezet.
Vrijwel alle decoratie was dus al opgezet in de eerste hal maar de speakers waren niet binnen,.
Ik met Ab een plan ontwikkeld om alle afzettingen te omzeilen,.. over gras langs vangrail over een brug,. terug over t fietspad en zo crosscountry naar binnen. Zo gezegd zo gedaan,. speakers waren dus om een uur of 5 binnen.
Om 6 uur kon t aan,.. alleen 1 van de jongens was intussen gedesillusioneerd terug gereden naar rotterdam en die had wat vitale parts,.. zoals,.. ahum,.. draaitafels,..

in z'n busje.Enfin,. ik mn busje gehaald voor een tweede keer dezelfde sluiproute met alle livegear,.
Had de Debiele Eenheid ons de eerste run gespot en stonden ze ons fijn aan t eind van de sluiproute op te wachten,..wilden ze mn hele leven confisceren.
Gelukkig zijn t niet 's werelds slimste koppen die zich aanmelden en konden we dus na een beetje discussie in reverse de hele route terug.

Toen gingen we maar lopen met de gear,. maar dat viel ook niet echt in goede aarde,..
Een nieuwe route uitgestippeld,.. achterlangs,. En toen de zooi eindelijk binnen was en allemaal aanstond,. kwamen de heren ME binnen,..
We hebben nog wat herrie weten te schoppen vanuit t busje maar dat was van korte duur.
Neemt niet weg dat t feest vet kicken was,.. dat we lekker guerilla hebben gespeeld met de dames en heren in t blauw, dat ik heeeel veel ouwe garde tegen ben gekomen, dat we vet kickende beelden hebben geschoten en dat het al met al een dikke nacht was!
Can't win em all,.
Oh ja,.. nog wat,.. Respect voor die vette stack van zmk,.. sound was kicking
,. deco erg nice ,.. gaf me echt een ouderwetse oldskool feel,..