hy = goed he ...
[toch hebk r mn ..ideen over ...kiddo,s opde wat heftigere feestjes ..al sta de caravaaaaan 300 mtr verderop !
Dus,.. we stonden op een teknival rond Parijs,. een jaar of tien terug,..(Edit '98 zie ik ineens op de foto)
Regen, Blubber,.. het hield niet op,.
Maar t was er niet minder gezellig om.
Ik was net ff met mn vriendin achter in de bus aan t afkoelen van mn liveset,.
Koekiewaus,.. wordt er zo op de deur gebonst,..
Ik doe open,.. Wordt er door twee franse leipo's van een jaar of 16 zo een pakketje met een baby vanuit de regen naar binnen geschoven.
Of we voor de baby kunnen zorgen want mama ligt in de blubber te trippen.
Nou,. uhhh,. Tsja ,... wadoeje? Ok dan maar,.. wij met da babietje achterin,..
Vieze natte shit uittrekken,..
vieze poepluier eraf gehaald,.. knalrode billetjes schoonsoppen,.. in handdoeken gewikkeld,..met een zaklampje en aanstekerflitsen dat kind bezig houden tot de parttime kinderjuffen eindelijk met een flesje, babyfood en wat luiers op de proppen komen.
Enfin,. alle drugs waren in 1 klap geneutraliseerd.
Uiteindelijk in slaap gesukkeld met da kind ertussenin,.
De volgende morgen,.. klopklop,. Een paar wildvreemde andere leipo's in crappy engels,.
Uhh,. klopt t dat hier een babietje is?
De moeder heeft ons gestuurd,. we moeten r meenemen,..
Ik helemaal pissig,..Nou ,.. dat dacht ik dus niet,.. waar is de moeder??
Ja,.. die is daar bij de trucks,.
Hmm,.. oooowwkkkeeeeejj,..We brengen r wel ff,..
Helemaal aan de andere kant,.. en t was daar groot,.. een autobus,.. met daarin de moeder, de vader en een stuk of 10 andere teknohippies,.. kacheltje,. wiegje,. babygear en alles daar. Juiste adres dus wel.
We hebben ze ff verteld wat we ervan dachten,. babietje aan mams teruggegeven,.. 1000 keer sorry gehoord van die lui en netzoveel tnx,..
Maar toch raar,.. dat je dan ook meteen aan zo'n klein dinky gehecht raakt en er ook echt voor gaat zorgen.
Ben ik nog ff omgedraaid,.. hee,.. hoe heet ze eigenlijk,..
Lina,. klonk t uit de truck.
Als we ooit een dochtertje krijgen,. zei ik tegen mn vriendin,.. ja,. dan noemen we d'r ook Lina zei ze.
En die is intussen alweer 8 geworden afgelopen juli.