Alex Omega
a.k.a Brainthief
je hebt gelijk ja.
ergens een midikeyboardje vandaan halen dus, indien de TS kiest voor een module zou kiezen.
ergens een midikeyboardje vandaan halen dus, indien de TS kiest voor een module zou kiezen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
daar doelde ik ook niet op, het ging om de mogelijkheden t.o.v. de mono/poly qua stemmen...vieze rauwe geluiden en diepe bassen. die haal je niet uit een sixtrack
mja maar da's alleen een probleem voor mensen die de reso realtime willen staan tweaken...2- resonantie in maar 15 stappen verdeeld etc
mja maar da's alleen een probleem voor mensen die de reso realtime willen staan tweaken...
Opzich ook wel koel soms hoor die stappen 
ATC is idd ook een hele vette synth. echter niet zo gemakkelijk in het gebruik wegens dat touchpad. heb er nu zelf een drehbank bij en dat is al beter, hoewel niks gaat boven een synth met dedicated knoppen natuurlijk.
tevens mist die ATC in de verkoop net de (imo) vetste filtermodule (Arp).

Octave CAT?
da's pas lekker

als je ranzige ruige knarsende sounds bedoeld dan moet ie het voornamelijk hebben van de Sync en X-modof kan hij wel brullen?
zie dat er een mono/poly te koop staat. 800 euro, heb al gereageerd maar is dat een goede prijs voor een mono/poly? Qua hoeveelheid osc en knoppen lijkt t wel iets voor mij, maar qua sound heb ik gehoord dat ie niet echt ruig is... en dat is wel wat ik zoek. of kan hij wel brullen?
zie dat er een mono/poly te koop staat. 800 euro, heb al gereageerd maar is dat een goede prijs voor een mono/poly? Qua hoeveelheid osc en knoppen lijkt t wel iets voor mij, maar qua sound heb ik gehoord dat ie niet echt ruig is... en dat is wel wat ik zoek. of kan hij wel brullen?

Vergeet niet te kijken naar een Korg 800 dv...moet voor 850 wel lukken en ik heb hem ook en hij vreet de MP echt op.
Van volvet tot de meest bizarre geluiden.
Aanrader!

VintageSynthExplorer zegt $400Mmmmhh....als ik een mooie 800DV tegenkom voor 850, dan weet ik niet of ik me kan beheersen. Vraag me af of je die nog wel tegenkomt voor die prijs!![]()

Ik heb er 2 maanden geleden veel minder voor betaald , ik weet niet wat de gangbare prijs is ...zo vaak zie je ze niet.
Heb je trouwens die 2 cs30 nog hooihuis?Ik heb je volgens mij nog nooit echt bedankt voor je cs30 aankooptip.
). Gaat ook niet snel de deur uit hoor, al moet ik zeggen dat ik op dit moment wel wat veel monobakken heb staan. Maar dat is een super luxe probleem eigenlijk 
VintageSynthExplorer zegt $400![]()
![]()