Jur
abstract
hallo mensen even een vraag,
wat zouden jullie kopen en waarom:
een nordrack 2 of micro modular??
jur
wat zouden jullie kopen en waarom:
een nordrack 2 of micro modular??
jur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Tom Thomas
Ik heb de modular en gebruik hem vooral omdat er zoveel presets(meer dan 10.000) op het net te verkrijgen zijn.
Voor mij een geluidenbak dus.
Origineel geplaatst door Jur
Altijd aan de computer?? hoe bedoel je dat, ik kan hem toch gewoon via sonar bespelen?? als een midi module?
of niet?? ik had begrepen dat je als je er een ander `geluid` in wil hebben hem alleen aan de computer moet hangen
jur
Origineel geplaatst door Tom Thomas
Ik heb de modular en gebruik hem vooral omdat er zoveel presets(meer dan 10.000) op het net te verkrijgen zijn.
Voor mij een geluidenbak dus.......En by the way, ik merk dat ik m'n modular toch niet veel gebruik in vergelijking met m'n hands on synths...
gr. Tom

Origineel geplaatst door oli303
Een NordRack is toch gewoon maar standaard VA-synth???
Een Nord Modular is ook virtueel analoog, maar dat ding heeft karakter!

Origineel geplaatst door oli303
Wat een verspilling... koop dan beter een geluidsmodule...
Een NordRack is toch gewoon maar standaard VA-synth???
Een Nord Modular is ook virtueel analoog, maar dat ding heeft karakter!
Daar kun je alles mee...
Ik gebruik hem zelfs als voorversterker voor mijnen Technics-pickup... Ik heb hem zelfs ooit kunnen veranderen in een MIDI->Trigger convertor om de Step-sequencer van mijn JX-3P te syncen...

Origineel geplaatst door King of Snake
Nog even voor de duidelijkheid: Ik zou zelf voor de NordRack gaan (oké ik heb er al een), puur omdat ik geen zin heb om een ingewikkelde synth zelf te gaan bouwen, daar heb ik het geduld niet voor.