Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
met ranzige synth's ?euuhhhhhhhhhhh,
ik werd net toen ik op een reply knopje drukte doorgelinkt naar de een of andere ranzige site.
( zoeen van url handelaren)
een virusje soms?
groeten,
jeroen
euuhhhhhhhhhhh,
ik werd net toen ik op een reply knopje drukte doorgelinkt naar de een of andere ranzige site.
( zoeen van url handelaren)
een virusje soms?

De server is overgenomen en zit nu in een zombienetwerk heel de wereld te spammen met allerlei ranzige shit?
Klinkt als het meest aannemelijke..! Ghostbusters bellen dan maar.
FOK, kost ons weer geld dit..
Maar wie is nou eigenlijk de "beheerder" van de server, meneer copini??
Ik bedoel, jullie runnen het forum wel, maar wie heeft er ook nog eens verstand van die dingen???
Er zit wel een stukje techniek achter zo op het oog iets simpel als een forum, ik zal er maar neit te diep op ingaan maar zelfs als beheerder kan je dit soort dingen niet voorkomen... Ik vind het ook echt jammer dat je ff 5 x moet vermelden dat je geld hebt geschonken aan de stichting en dat nu als argument gebruikt in deze. Die donatie was vrijwillig hoor.Ik denk dat er de laatste tijd gewoon veel meer pageviews bij zijn gekomen, als je 100 vaste bezoekers hebt en dan ook nog eens 300 lurkers die allemaal tegelijktijd op de server willen en f5en... tja dan krijg je dit.
Alsof jij weet waar je over lultEr zit wel een stukje techniek achter zo op het oog iets simpel als een forum, ik zal er maar neit te diep op ingaan maar zelfs als beheerder kan je dit soort dingen niet voorkomen... Ik vind het ook echt jammer dat je ff 5 x moet vermelden dat je geld hebt geschonken aan de stichting en dat nu als argument gebruikt in deze. Die donatie was vrijwillig hoor.
Kan niet het record staat op 264 bezoekers ofzo op 19 januari ofzo....zie voorpagina.....
excuus Het record staat op 263, dat 29 januari 2009 werd gevestigd om 21:18

Als dat tientje hem niet intereseert waarom vermeld hij het dan 2x? Zo nu ga ik terug in mijn hok.
lurkers !..f5en!!...Ik denk dat er de laatste tijd gewoon veel meer pageviews bij zijn gekomen, als je 100 vaste bezoekers hebt en dan ook nog eens 300 lurkers die allemaal tegelijktijd op de server willen en f5en... tja dan krijg je dit.