Responstijd server

euuhhhhhhhhhhh,
ik werd net toen ik op een reply knopje drukte doorgelinkt naar de een of andere ranzige site.
( zoeen van url handelaren)
een virusje soms?
groeten,
jeroen

euuhhhhhhhhhhh,
ik werd net toen ik op een reply knopje drukte doorgelinkt naar de een of andere ranzige site.
een virusje soms?
groeten,
jeroen
met ranzige synth's ?
pas maar op, voor je het weet loop je wat glibberigs op..
hier loopt het soms prima, 1 paar keer per dag krijg ik" server niet beschikbaar"
that's all, so far the jury from the deepsouth

Heren,

Er is geen overduidelijke oorzaak voor de ervaren traagheid te vinden, wel zullen we op een rustig moment wat services herstarten. Ik hou jullie op de hoogte.

euuhhhhhhhhhhh,
een virusje soms?

Ik ben bang dat je eigen PC dan besmet is met spyware, dit heeft niets met de responstijden te maken.

De server is overgenomen en zit nu in een zombienetwerk heel de wereld te spammen met allerlei ranzige shit?

De server is overgenomen en zit nu in een zombienetwerk heel de wereld te spammen met allerlei ranzige shit?

Klinkt als het meest aannemelijke..! Ghostbusters bellen dan maar.

FOK, kost ons weer geld dit..

Maar wie is nou eigenlijk de "beheerder" van de server, meneer copini??
Ik bedoel, jullie runnen het forum wel, maar wie heeft er ook nog eens verstand van die dingen???

Ik denk dat er de laatste tijd gewoon veel meer pageviews bij zijn gekomen, als je 100 vaste bezoekers hebt en dan ook nog eens 300 lurkers die allemaal tegelijktijd op de server willen en f5en... tja dan krijg je dit.

Klinkt als het meest aannemelijke..! Ghostbusters bellen dan maar.

FOK, kost ons weer geld dit..

Maar wie is nou eigenlijk de "beheerder" van de server, meneer copini??
Ik bedoel, jullie runnen het forum wel, maar wie heeft er ook nog eens verstand van die dingen???

Alsof jij weet waar je over lult :Z Er zit wel een stukje techniek achter zo op het oog iets simpel als een forum, ik zal er maar neit te diep op ingaan maar zelfs als beheerder kan je dit soort dingen niet voorkomen... Ik vind het ook echt jammer dat je ff 5 x moet vermelden dat je geld hebt geschonken aan de stichting en dat nu als argument gebruikt in deze. Die donatie was vrijwillig hoor.

Ik denk dat er de laatste tijd gewoon veel meer pageviews bij zijn gekomen, als je 100 vaste bezoekers hebt en dan ook nog eens 300 lurkers die allemaal tegelijktijd op de server willen en f5en... tja dan krijg je dit.

Kan niet het record staat op 264 bezoekers ofzo op 19 januari ofzo....zie voorpagina.....

excuus Het record staat op 263, dat 29 januari 2009 werd gevestigd om 21:18

Laatst gewijzigd:
Alsof jij weet waar je over lult :Z Er zit wel een stukje techniek achter zo op het oog iets simpel als een forum, ik zal er maar neit te diep op ingaan maar zelfs als beheerder kan je dit soort dingen niet voorkomen... Ik vind het ook echt jammer dat je ff 5 x moet vermelden dat je geld hebt geschonken aan de stichting en dat nu als argument gebruikt in deze. Die donatie was vrijwillig hoor.

Jezus er schiet er ff 1 door......

@VCOVCAAAAA Volgens mij is Craz beheerder....

Kan niet het record staat op 264 bezoekers ofzo op 19 januari ofzo....zie voorpagina.....

excuus Het record staat op 263, dat 29 januari 2009 werd gevestigd om 21:18

Gast ik geef je gewoon een beredering van wat het kan zijn, ik heb geen cyfers bij de hand.. en in mij opinie schiet ik niet door maar vcavco met zn steekspelletje over wie hier nou de echte beheerder van het synthforum is dat hem OOOOOOOOOO zoveel geld heeft gekost. :Z

Nou ik voel het cynisme erdoorheen druipen bij VCOVCA.....ik denk eerlijk gezegd dat het hem zijn reet zal roesten dat tientje ofzo wat ie gestort heeft.....ik heb niks gestort.....maar ja eigenlijk ging deze thread ok niet over de response tijd van de server maar over hoe reply buttons en quote buttons op de verkeerde plek komen....zie openings bericht.....:smeris:

@ Copini hoe kan dat dan eigenlijk?

Als dat tientje hem niet intereseert waarom vermeld hij het dan 2x? Zo nu ga ik terug in mijn hok.

lurkers !..f5en!!...
bel wilders , vol ie vol allemaal eruit ...8D

heden ten dage voor desch derden maal was het thans weder loosch:

attachment.php

iedereen zit nutuulk te gluren in de verkoop threads... tsja dan gaat het hard nateluurlijk™

Attachments

• bezet.jpg
    bezet.jpg
    22,4 KB · Bekeken: 117
So ey... wie het hier 'n kast neer gezet?

Dank DenDer voor je toelichting, hoef ik zelf nie meer te tiepen..
Moehahaaah, het kan me inderdaad de reet roesten.
Maar vroeg me toch af, 'n forum in de gaten houden kan iedereen met 'n beetje fatsoen en normale gedachtengang. Maar het hele ding beheren is andere koek.
Ik zal niet mer over m'n tientje klagen hoor jongen ;-P

Sorrie meneer, dat ik niet zo serieus ben als alle andere geregistreerde bezoekers van voor 2005..

P.S. en nou nie allemaal beginnen, het is nie serieus bedoeld.

En DenDer, gebeurt wel vaker dat 'n draad van jou ineens 'n andere naam en onderwerp heeft.. complot?? lol

'k Heb 't geluid van de server weten vast te leggen.. 't Valt NOG mee die traagheid..!

Luister en heb meelij..

Back