Responstijd server

Op DIT moment hier niet, maar een goed uur geleden wel weer even een dip..alleen niet zo erg als de laatste paar dagen. Voornamelijk als ik op 'Nieuwe berichten' of 'Berichten van vandaag' klik.

Is nog niet helemaal het oude niveau, maar het gaat op dit moment inderdaad weer een stuk beter. Iedereen zit natuurlijk aan het strand :)

Ik heb het nog een tijd in de gaten gehouden, maar ik merk zelf geen traagheid, ook kan ik dat niet uit de logfiles etc. halen.

Dat de server zelf niet traag is en er ook niks geks gelogt wordt zijn wel typisch symptomen van dingen als slowloris. Tenzij jullie daar al voor gepatcht hebben natuurlijk.

Wat ik zie is dat hij soms niet reageert en dan met stop/refresh opeens heel snel is. Dus het lijkt eerder een connectie-probleem dan een server performance probleem.

Oef het is traag zeg, alleen al om hier te komen om het te melden heeft me zo'n 5 minuten gekost.

Pluspuntje voor het doorzettingsvermogen dan maar! :okdan:

Bij mij gaat-ie trouwens ook wat traag momenteel. Niet dat het allemaal heel lang duurt, maar het is duidelijk langzamer dan normaal (of: 'vroeger' :P ).

trrraaaagggggggg

*denkt terug aan de tijd van 56k modempjes*

:P

Ik heb even al die sites bezocht die de SF server host, en ik constateer dat alle sites die níet database-driven zijn, wel snel reageren op een request.

Daarmee concludeer ik dat het probleem waarschijnlijk te vinden is in de database configuratie, synthwiki is namelijk ook traag en draait waarschijnlijk op de zelfde database.

Succes met oplossen in ieder geval!

Ik denk dat de site traag wordt door al die mensen die melden dat de site zo traag wordt (oeps, nu ben ik ook schuldig)

*denkt terug aan de tijd van 56k modempjes*
ik niet eigenlijk... zou dat komen omdat ik meteen met kabel ben begonnen? :D
maar ik had het internerd dan ook vrij laat... eind '99
idd, ik word er langzamerhand ook een beetje moe van.
s y n t h f o r u m i s L L L a a a n n n g g g z z z a a a a a a m m m :Z
ga dan ook, in leprechaun's name, lekker met je vette anaal-ogende synth fierljeppen... :yamaha:

mischien wel een leuk idee om een softsynthje in het forum erbij te stoppen
geluiden koppelen aan reageer buttons die je zelf kan herprogrameren

Back