Responstijd server

Ook het downen van attachments gaat echt veel langzamer....normaal bij mij hier zo rond de 700kb/s nu 250kb/s....

Er is toch echt iets aan de hand.....

@ Zoid nice.:halleluja

nou die harddisks draaien toch wel zekers zo'n 100-200rpm !

de gemiddelde uitspraken op SF zijn veel gewichtiger geworden he

Het loopt inderdaad behoorlijk in het honderd zolangzamerhand....

Sjongejongejunkies. Nog nieens zo heel lang geleden moest je je info uit MAANDbladen halen en nu moet het binnen 200 milliseconden. Wees blij, heb je tenminste weer eens tijd op muziek (huh?) te gaan maken!

Het is meer dat de server steeds bezet is, het lijkt het toilet wel van truckerscafe de grote hoop tijdens de broodje-bal-weken...

Het is meer dat de server steeds bezet is, het lijkt het toilet wel van truckerscafe de grote hoop tijdens de broodje-bal-weken...

ook wat de vuiligheid betreft.

kom op zeg, is toch geen grote ramp, alleen jammer als je een pb hebt die je wil lezen. de rest komt toch wel, of niet. zo boeiend is het allemaal ook weer niet.

Kan niet het record staat op 264 bezoekers ofzo op 19 januari ofzo....zie voorpagina.....

excuus Het record staat op 263, dat 29 januari 2009 werd gevestigd om 21:18

ik tel voor 20
senior user !!!:{:okdan::D:bekdicht::kont::kont::kont:

Jezus er schiet er ff 1 door......

@VCOVCAAAAA Volgens mij is Craz beheerder....

nope ,...copini d8 ik [mistery quest!!8)]
samen met meerdere
moderaters dat wisselt

waar is trouwens gekke gerrie79 gebleven ...en mp?
:biertje::gaap:

inderdaad , misschien gaat het vandaag beter, gisteren werden al mijn mails subiet verwijderd, ook op dit topic
inmiddels heb ik vandaag nog geen foutmelding gekregen, de nachtploeg lijkt dus z'n werk grondig te hebben uitgevoerd.

Laatst gewijzigd:
We hebben gisteravond en vannacht onderhoud uitgevoerd om de snelheid van het forum te verhogen. Dit lijkt goed gelukt te zijn, maar meld het gerust als je toch nog traagheid van het forum merkt.

We hebben gisteravond en vannacht onderhoud uitgevoerd om de snelheid van het forum te verhogen. Dit lijkt goed gelukt te zijn, maar meld het gerust als je toch nog traagheid van het forum merkt.

ik heb vanmorgen een pb gestuurd naar rombraz en ik heb nog steeds geen antwoord.

Wat was precies het probleem denk je?

ik heb vanmorgen een pb gestuurd naar rombraz en ik heb nog steeds geen antwoord.

:dubbel:

Maarre @ copini en de rest van 't werkvolk: :okdan: en neem maar 'n :biertje: !

Is weer nogal aan de trage kant nu, btw..

dusse.. ff snel dat :biertje: opdrinken he?! :D

Ik heb het nog een tijd in de gaten gehouden, maar ik merk zelf geen traagheid, ook kan ik dat niet uit de logfiles etc. halen. Heb je er nog steeds last van?

Back