Responstijd server

ik begrijp dat het geen virus is?
zou het misschien een slak kunnen zijn??

het gaat nu wel weer oke trouwens

MICHELLE MA BELLE
THESE ARE WORDS THAT GO TOGETHER WELL
MY MICHELLE

Volges mij loopt het forum vol van kwijl van DenDer :D

We zijn inderdaad nog steeds bezig met het vinden en oplossen van het probleem.

Het meedenken wordt zeker gewaardeerd, maar het meest help je ons door in deze draad te blijven rapporteren op het moment dat je traagheid ervaart (we willen dan graag weten hoe laat dat was en welke pagina je op dat moment aan het bezoeken was).

op dit moment gaat 't goed, maar de meeste traagheid ondervond ik aldoor als ik op 'nieuwe berichten' of 'berichten van vandaag' klikte. Misschien heb je er wat aan?

Succes iig!

Nu doet weer wel. Strax weer nie... moeilijk. Kan dit gedoe niet naar partyflock verplaatsen? Toch 'n hekel aan partyfock.

Ja, een kwartiertje geleden kon ik er ook niet op: "de server is bezet".

Hier hetzelfde....server bezet nu eindelijk pas toegang....gaat niet lekker zo jongens......misschien een andere provider gaan zoeken?

Heren,

Het signaal is (en was) helder. Om gezellig off-topic te gaan posten in dit draadje helpt ons niet het probleem op te lossen. Ik zal die berichten wegpoetsen.

Nogmaals: welke pagina probeerde je te bezoeken en hoe laat was dat? We loggen een hoop gegevens, met jullie extra informatie kunnen we het probleem sneller oplossen.

Dank!

Ik had ook problemen met het openen van de berichten van vandaag en enkele topics die op die lijst verschenen, maar ook priveberichten wilde tijdelijk niet geopend worden evenals de voorpagina, afwisselend kwam de melding, database bezet met de bekende SF layout, maar ook een keer kreeg ik een melding van Apache dat de database bezet was (tenminste, waarschijnlijk was het Apache, de output was simpele Html), maar soms krijg je geen melding er wordt er gewoon niets geopend en blijft het SF scherm ongewijzigd van af de laatst bezochte pagina.

Dat was het afgelopen uur, dus ca 14.45/15.45u

- nadat ik "markeer forums als gelezen" aanklikte,kreeg ik een server foutmelding...dat gebeurde een paar keer gisteravond,lijkt nu goed te zijn..
- een paar uurtjes geleden : de server is bezet...kan nu pas weer op het forum..
- sinds een paar dagen is het forum erg traag...lijkt nu wel wat beter...

Kreeg net ook het bericht dat de server bezet is (rond 16.45), op alle pagina's eigenlijk. Nu lijkt het weer te werken, alhoewel zoekopdrachten nog steeds langer duren dan normaal en het plaatsen van dit bericht wel echt enorm lang duurde (in de orde van 60 seconden of meer).

Laatst gewijzigd:
loopt weer als een tierelier , goed dus

17:56/57 server busy try again later.

Hier is-ie nu supertraag (bij het inladen van de hoofdpagina, 'berichten van vandaag' en een paar specifieke threads).

Edit: en ook bij posten en posts editen, blijkt nu. :D

Back