zeker. De chat is al jaren het artistieke broeinest achter het forum. Dus dat toontje bevalt me helemaaaaal niét eigenlijk.![]()
pffff altijd dezelfde die daar vertoeven.....kunnen jullie niet gewoon msn installeren?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
zeker. De chat is al jaren het artistieke broeinest achter het forum. Dus dat toontje bevalt me helemaaaaal niét eigenlijk.![]()

Nee hoor, het zijn niet altijd dezelfde. De helft is al gebanned![]()

1. forum... 2. mp... 3. chat... 4. 303 topics...wat is het hier dan op de eerste plaats: een chat of een synthforum?

roddel en achterklap, kwaadsprekerij en flauwe bierpraat. dat noemt ie dan het artistieke broeinest.![]()
en dat word dan ook nog eens gequote in de uitspraken thread... ha... ha... ha...
vaak zijn het niet eens de meest sterke quotes trouwens...
1. forum... 2. mp... 3. chat... 4. 303 topics...
mja, het verliest vaak de context.
maaruh, die ouwe chat lijkt me vrij licht en dat was toch wel de beste chat die we hadden. geen BS-plaatjes te plaatsen e.d.
Zodirect weer even roddelen,
meestal gaat het over synths,religie,vrouwen of auto's en soms over Leo![]()
ik heb niets tegen die chat maar hij mag het volledige forum niet plat leggen 
Wel appart, sinds ik het nie meer over m'n gestorte tientje mag hebben van Document1 loopt ie bij mij als 'n zonnetje... leuk heh!

Geen dank![]()
Heheh... volgende tientje draag ik aan jou op!
Als de SF meeting nou heel druk word en ik veel geld over hou kenne we daarvan misschien wel 'n dikkere verbinding kopen.. of werkt da nie zo?

Klinkt als een doorsnee dag op het forum, maar dan op de juiste plek.
Maak jij je nou maar zorgen om je contest en hitparades.
dat had ik net ook... voor een gemiddelde zoekopdracht mag je soms ook 30 sec wachten trouwens...Later klikte ik op nieuwe berichten en staat diezelfde post er 5x in...
Mededelingen schreef:De database van het forum heeft zich zojuist verslikt, waardoor er een aantal berichten meerdere malen zijn geplaatst. We ruimen deze X nu op, daar hoef je niets voor te doen. Inmiddels kun je weer genieten van het forum. Excuus voor het ongemak!