da goose
DaGooseMusic.nl
Ik zit er aan te denken om binnen zeer afzienbare tijd (binnen nu en 2 maanden ofzo) een setje mackie hr824's te kopen maar nu zat ik een beetje rond te snuffelen en kwam ik uiteraard ook de hr624 tegen, de iets kleinere broer van de hr824 (ook iets geopdkoper maar het gaat me niet om de prijs) en nu lees ik (copy paste) "De Mackie HR 824 is ondertussen een wereld standaard. De nieuwe, kleinere, eveneens actieve, HR 624 gaat nog verder met een nog gedetailleerdere sound!! "
Nu zit ik dus een beetje te twijfelen 624 of toch 824...
Wie kent beide en weet of het geen hierboven echt zo is?
Mocht er ook iemand zijn met een setje van een van boven en een studioruimte van iets van 3x3 of 4x4 meter hebben zou ik graag eens willen komen luisteren, ik heb ze namelijk alleen in een grote ruimte gehoord en ook nog eens midden in die grote ruimte en dat klinkt toch anders.
Nu zit ik dus een beetje te twijfelen 624 of toch 824...
Wie kent beide en weet of het geen hierboven echt zo is?
Mocht er ook iemand zijn met een setje van een van boven en een studioruimte van iets van 3x3 of 4x4 meter hebben zou ik graag eens willen komen luisteren, ik heb ze namelijk alleen in een grote ruimte gehoord en ook nog eens midden in die grote ruimte en dat klinkt toch anders.

) omdat ik dat te vermoeiend vind werken en je geen defenitie hoort.