De 'grote moderator voordraag thread'

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

demian

Ojee
In deze thread kan ieder zijn voorkeur uitspreken over een/enkele nieuw aan te nemen moderator(s).

Het lijkt me dat een moderator bij zijn moderatorschap ook steun moet hebben van de overige forumleden, en niet enkel gekozen moet zijn door het zittende team.

Als er dan genoeg steun blijkt te zijn voor iemand en het lid wil zelf ook, dan is dat toch een mooie aanvulling lijkt me?

Mag ik deze namen opperen :

Divino
Hooihuis
Meescha74
Niel

:okdan:

Een heel goed idee dit.......laten wij als leden democratisch een moderator kiezen.
Hoe het nu gebeurd, dus dat het huidige team een nwe moderator kiest, doet mij denken aan een communistisch bewind.....:D (zie smiley!!! dit is dus cynisch bedoeld!!! das voor leden die mijn humor niet snappen):doei:

Maar de namen die jiij voorsteld Demian, hebben die er ook zin in om te moderaten? Je gehele positie veranderd namelijk op het forum dit kan sommige leden in de weg staan.

Ik opper R-ond als mod.:mega:

Maar de namen die jiij voorsteld Demian, hebben die er ook zin in om te moderaten?
Kweenie, ik hoop dat er iemand uit gaat komen nav deze thread iig..

Je gehele positie veranderd namelijk op het forum dit kan sommige leden in de weg staan.
Hangt deels ook af van op welke manier je modereert, maar er verandert zeker wel wat idd.
Ik opper R-ond als mod.:mega:

Ik ga mee..

R-ond heeft nu dys al 3 stemmen .. = fett! :D :okdan: :halleluja

mits de personen het (ook) zelf willen:

Niel
R-ond
6 trak
Hooihuis
J.baars
Hilltree
Demian
Fuse
Mono-Poly

Je gaat R-ond, Fuse of Mono-Poly toch geen moderator maken :confused:

Ik vind 6 trak eigenlijk al op het randje, maar aangezien hij hier toch al de hele dag is, kan hij net zo goed wat nuttigs doen :D

Niel, Demian of Hooihuis lijken me wel aardig, J.baars en Hilltree lijken mij niet de mensen die uberhaupt zelf zouden willen...

mits de personen het (ook) zelf willen:
nope, dank u...

ik denk dat er van dat lijstje maar ong. 2 mensen zijn die het wel zouden willen...

Niel, Demian of Hooihuis lijken me wel aardig
idd... Demian lijkt me zeker een goeie maar die ken ik dan ook het beste van die 3... maar die zal wel geen mod mogen worden (te gewiekst, waardoor bepaalde 'bescheideners' zich danig in hun kuif gepikt zullen voelen :D )

Laatst gewijzigd:
Cheimoon lijkt me bij uitstek geknipt. Die krijgt van mij 500 stemmen.

misschien ook een idee om een vrouwelijke admin te kiezen?

is wellicht handig om het haantjes gedrag te stroomlijnen...

Cheimoon krijgt ook een stem van mij! :okdan:

Persoonlijk zie ik me zelf niet als een geschikte kandidaat voor het modden alhier, maar bedankt voor de stemmen! :)

Je gaat R-ond, Fuse of Mono-Poly toch geen moderator maken :confused:
Vooral niet dus kut fuse want dat is een randdebiel eerste klas.

Cheimoon mag van mij ook idd maar of Erik daar zin in heeft met al dat gekonkel van die wijven hier.....

* DenDer steekt zijn hand in eigen boezem

Klopt , ik heb daar niet echt interesse in
Overigens.....ben ik NIET aardig ? ;)

Als je gewoon niet de helft van je vrije tijd belangeloos opoffert om een paar als kleine kinderen rellende synthnerds uit elkaar te trekken dan ben je niet aardig nee *ophetgevoelwerkt*

Alvast bedankt om mij voor te stellen demian :biertje:

Maar ik heb de moderator ambitie niet in mij. Ik zit uren per dag op het forum maar dat is vooral omdat mijn werk zo saai is ;). Thuis benut ik ieder moment om zelf te prutsen op mijn synths en zit ik dus zelden op het forum.

En het meeste werk voor moderators is tegenwoordig in niet-synth-gerelateerde onderwerpen lijkt me. Helaas komen die onderwerpen vaker en vaker voor. En daar wil ik dus niet de hele dag mijn tijd in steken.

Komt erbij dat ik niet te vinden ben voor de bekrompen hardware/software polemiek (om maar een voorbeeld te geven) en dus kan ik niet objectief zijn als sommigen zich weer eens lekker laten gaan. :stupid

Ik blijf nog wat studentje hier :geslaagd:

iedereen die namen oppert moet zo snel mogelijk stemrecht (op sf maar ook landelijk) ontnomen worden

overigens is iedereen natuurlijk totaal ongeschikt..

behalve kwok natuurlijk, die kan alles

iedereen die namen oppert moet zo snel mogelijk stemrecht (op sf maar ook landelijk) ontnomen worden

overigens is iedereen natuurlijk totaal ongeschikt..

behalve kwok natuurlijk, die kan alles

Dat zegt niks...
Ik ben ook ongeschikt, maar ik kan wel alles.
Het één sluit het ander niet uit.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back