De 'grote moderator voordraag thread'

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dat zegt niks...
Ik ben ook ongeschikt, maar ik kan wel alles.
Het één sluit het ander niet uit.

ow ben jij diegene die een steen kan maken die die zelf niet op kan tillen? :)

iedereen die namen oppert moet zo snel mogelijk stemrecht (op sf maar ook landelijk) ontnomen worden

:bekdicht: ff tot 303 tellen sms.....
(met veel moeite heb ik een zeer onvriendelijke feitelijke opmerking weten te onderdrukken)

en tegen wie is dat bedoeld en waarom? :D
of is t meer iets algemeens.. iets wat voor iedereen geldt

Ik snap iets niet... Als het huidige modteam een moderator nodig heeft kunnen ze dat kenbaar maken en als iemand die niet lid is van het modteam graag een moderator wil worden kan hij/zij dat toch kenbaar maken aan de mods?

Ik probeer dus te zeggen dat ik de strekking van dit draadje niet snap... geloof ik...

Ik persoonlijk zou wout blommers kiezen, komt mij altijd erg neutraal en nooit geirriteerd over. Er zijn er vast nog wel meer maar Wout schoot mij het eerst te binnen en de rest kan ik even niet opkomen.

Je gaat R-ond, Fuse of Mono-Poly toch geen moderator maken :confused:

Ik vind 6 trak eigenlijk al op het randje, maar aangezien hij hier toch al de hele dag is, kan hij net zo goed wat nuttigs doen :D

Niel, Demian of Hooihuis lijken me wel aardig, J.baars en Hilltree lijken mij niet de mensen die uberhaupt zelf zouden willen...

de spijker op de kop, mag ik voor de eer bedanken.

de weinig tijd die ik heb verklooi ik liever aan het ontwikkelen van synth en studio ongein.
of aan muziek maken.

maar leuk dat er aan mij gedacht wordt.

en idd 6 is ook een goeie kandidaat:biertje:
groeten,
jeroen

Volgens mij is moderator spelen op dit forum net zo'n soort baan als concierge zijn op een school voor moeilijk opvoedbare rotjochies.

6-trak
fuse
Trigg

en R-ond, als hij belooft te stoppen met phonetisch dialect spellen, anders begrijp ik geen reet van wat hij wil zeggen

R-ond lijkt me niet slim..

Krijg je een berisping / ban, dan weet je ECHT niet waarom..ook niet als ie 't uitlegt..

:D

Voor de rest zal 't me een rotzorg zijn.. :Z

..en nee, ik bedank bij voorbaat.

6trak en r-ond wat mij betreft!
wout blommers moet geen moderator worden, maar meer een don corleone voor als echt niemand eruit komt ;-)

De sfeer op dit forum gaat echt niet veranderen door nieuwe moderators.

Wie dat denkt is een beetje naief volgens mij.

In de echte wereld neem je de shit er ook bij. Zo is het gewoon. Leer er mee leven.

Wat trouwens erg frappant is, is dat er tot op heden nog niet is gereageerd door een moderator op deze thread. Misschien zijn ze aan het beraadslagen.:kroon:

Cheimoon lijkt me bij uitstek geknipt. Die krijgt van mij 500 stemmen.

Hèhè, word ik ook 's ergens genoemd zeg; ein-de-lijk! :D

Maar: bedankt voor de opmerking (ook van anderen); is leuk om te horen! :) Ik weet alleen niet of ik daar nou echt zo voor geschikt zou zijn: ben eigenlijk steeds minder met muziek bezig (behalve luisteren dan), en zit ook niet zoveel meer (actief) op SF de laatste tijd. Okee, da's dan deels ook weer omdat het gemekker de laatste tijd wel érg prominent lijkt te worden :erm: , dus dan zou ik misschien juíst verantwoordelijkheid moeten nemen (indien mogelijk), maar ja, ik heb ook gewoon veel te veel te doen momenteel; er moet een fokkin' proefschrift af! Ik denk dan ook dat er een heleboel leden zijn die minstens zo geschikt zouden zijn als moderator, en dat ook graag, of in ieder geval liever, (lijken te) doen.

Maar goed, los van al dit soort klets: ik heb niet de indruk dat de Stichting SF echt op zoek is, dus al deze gezelligheid met veren geven, teruggeven, dank ervoor uitspreken en (in een aantal gevallen) er andermans ogen mee uitsteken lijkt mij een beetje voorbarig. :)

Interessanter misschien: vindt het mod-team zelf eigenlijk dat er versterking nodig is? Want daar gaat het de afgelopen weken veel over, maar ik kan me niet herinneren dit ook expliciet van een moderator gehoord te hebben. Willen ze het team zelf ook uitbreiden, dan lijkt het mij eigenlijk goed om juist iemand erbij te halen die er niet supergoed bij past. Een hele hoop mensen die tot nu toe genoemd zijn (waaronder ook ik), zouden misschien alleen dienen om de werkdruk te verlichten. Dan zou het nuttiger kunnen zijn iemand te vragen die er wat anders in staat (zoals Fuse of Sunny Pedaal), die een interne discussie over het beleid zou kunnen aanzwengelen, zonder dat dat per se in een gewone thread terechtkomt, waarin het altijd lastig blijkt om zo'n discussie gericht en vriendelijk te houden. Maar goed, ik snap ook wel hoe dat weer juist erg ingewikkelde situaties kon opleveren...

Maarruh...
Cheimoon mag van mij ook idd maar of Erik daar zin in heeft met al dat gekonkel van die wijven hier.....
...gut, ik voel me nu opeens toch wel erg suf en serieus... :P

(helpt dan ook niet om nou net met 'gut' te reageren natuurlijk... :D )

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back