Alex Omega
a.k.a Brainthief
Moderator Jaccis lijkt me wel wat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat zegt niks...
Ik ben ook ongeschikt, maar ik kan wel alles.
Het één sluit het ander niet uit.

iedereen die namen oppert moet zo snel mogelijk stemrecht (op sf maar ook landelijk) ontnomen worden
ff tot 303 tellen sms..... gooi t eruit![]()
Je gaat R-ond, Fuse of Mono-Poly toch geen moderator maken :confused:
Ik vind 6 trak eigenlijk al op het randje, maar aangezien hij hier toch al de hele dag is, kan hij net zo goed wat nuttigs doen
Niel, Demian of Hooihuis lijken me wel aardig, J.baars en Hilltree lijken mij niet de mensen die uberhaupt zelf zouden willen...

ow ben jij diegene die een steen kan maken die die zelf niet op kan tillen?![]()

Cheimoon lijkt me bij uitstek geknipt. Die krijgt van mij 500 stemmen.

Ik weet alleen niet of ik daar nou echt zo voor geschikt zou zijn: ben eigenlijk steeds minder met muziek bezig (behalve luisteren dan), en zit ook niet zoveel meer (actief) op SF de laatste tijd. Okee, da's dan deels ook weer omdat het gemekker de laatste tijd wel érg prominent lijkt te worden
, dus dan zou ik misschien juíst verantwoordelijkheid moeten nemen (indien mogelijk), maar ja, ik heb ook gewoon veel te veel te doen momenteel; er moet een fokkin' proefschrift af! Ik denk dan ook dat er een heleboel leden zijn die minstens zo geschikt zouden zijn als moderator, en dat ook graag, of in ieder geval liever, (lijken te) doen.
...gut, ik voel me nu opeens toch wel erg suf en serieus...Cheimoon mag van mij ook idd maar of Erik daar zin in heeft met al dat gekonkel van die wijven hier.....

)