De 'grote moderator voordraag thread'

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Je kan beter kijken naar mensen die het evt. zouden willen doen, dan naar wie er geschikt is, dat is namelijk de 2de stap lijkt. Ik zou het iig niet willen, al zou ik geld toekrijgen :D
Maar je zou een lijst moeten maken met evt. vrijwillegers/mensen die het zouden willen.
En dan uit die lijst door de sf-leden zelf een nieuwe extra mod uit laten kiezen?!

Ik heb overigens niet echt problemen met het modteam nu, op een enkeling na dan :P

Ik zou het iig niet willen, al zou ik geld toekrijgen :D
Ik heb overigens niet echt problemen met het modteam nu, op een enkeling na dan :P

Jammer dan was het wel weer een hardware forum geworden....wel alleen met Roland spullen maar toch. :D

Ik heb trouwens ook geen problemen met de huidige mods als persoon/personen.....ik hou gewoon niet zo van autoriteit maar das is iets persoonlijks denk ik.

Maarruh......gut, ik voel me nu opeens toch wel erg suf en serieus... :P

(helpt dan ook niet om nou net met 'gut' te reageren natuurlijk... :D )

Ach zo was dat uiteraard niet bedoeld hoor Erik guttegut zeg straks hebben we ook een rel.;)

Juist ja! Hoe kan ik je nu stante pede uit mijn vriendschaplijst trappen? Want: grrrrr.....

(stante pede iemand trappen - dat wil ik voorgedaan zien worden!)

en idd, classicsynthforum.nl of zoiets starten. :P
waarom doe je dat dan niet? ...seriously...

je hebt dan instant een gigantisch aantal van 16 mensen die per direct lid worden nutuulk...

ik zal dan geen member worden, you have my (microsoft) word! want ik gebruik toch OpenOffice

Het zou mij niks verbazen als er in de toekomst wat afsplitsingen gaan komen.
Volgens mij heeft de verandering van sfeer op het forum te maken met de grootte ervan.
Mogelijk is hier dus een normaal proces aan de gang.

In ieder geval: ik heb tot nu toe vaker zien gebeuren dat van een groter forum een klein groepje mensen een eigen forum ernaast startte.

Wat trouwens erg frappant is, is dat er tot op heden nog niet is gereageerd door een moderator op deze thread. Misschien zijn ze aan het beraadslagen.:kroon:

Vind ik niet zo frappant, er was helemaal geen vraag naar vanuit de moderatoren. Of heb ik iets gemist?

D'r is meerdere malen aangegeven dat er sprake is van onderbezetting, dus vandaar deze thread.
Een iemand die steun krijgt van uit de community en mod wil zijn en geschikt bevonden wordt lijkt me de perfecte aanvulling op het bestaande team.

Laatst gewijzigd:
de leden zouden er idd baat bij kunnen hebben als er 1 uit hun midden zou opstaan en aan de ronde tafel deel zou nemen maar waarschijnlijk zal ie dan uiteindelijk toch wel weer vervreemden op 1 of andere manier...

momenteel komt het er eigenlijk op neer dat de ruling elite de bloodline puur wil houden...

ik vraag me ook af of er bepaalde tiers zijn binnen deze secret modderhood... een initiate zal vast niet meteen op een goede plek terecht komen, laat staan alle geheimen kennen, maar moet eerst dingen doen om zo een stapje hoger op de ladder te komen?! eerst het werkpaardje/sloofje spelen...

als het maar de juiste mensen heeft

als dit en als dat

als ik meer geld had zou ik een eigen studio hebben om U tegen te zeggen :bekdicht:

ik zie er gewoon het nut niet van in....

kijk eens wat voor resultaat zo een afsplitsing heeft opgebracht met het softsynthforum....

waarom is er toch steeds die neiging om alles in vakjes te steken en op te splitsen.

alsof alles dan beter gaat :kont:

waarom is er toch steeds die neiging om alles in vakjes te steken en op te splitsen.

alsof alles dan beter gaat :kont:
mij hoor je er ook niet over... het waren anderen die er over lagen te muilkorfen...

ik vind het allemaal prima zo, beetje hard, beetje soft, beetje gein, beetje zereneus...

als dit en als dat

Daar ben ik dus ook niet perse voor, d'r zijn al meer initiatieven geweest op dat gebied, heb geloof ik al minstens 5 pogingen ondernomen zien worden een eigen forum op te zetten en die zijn stuk voor stuk gestrand.

Daarom vind ik het ook onterecht dat een (willekeurige) moderator soms laat vallen dat je maar een ander forum moet gaan zoeken als het hier niet bevalt of er zelf een moet beginnen eventueel met wat extra stimulans in de vorm van een ban.

Dat kan namelijk gewoon niet, hier is de community, hier zijn de users, hier is de kennis en de database, dus moet het hier gewoon goed geregeld zijn.

Als er dan af en toe een escalatie blijkt te zijn waarbij als argument van uit het mod team wordt gegeven dat zij soms ook op het strand liggen, er sprake is van onderbezetting etc, dan moet er dus actief aan uitbereiding van het team gewerkt worden zodat alles hier weer op rolletjes loopt.

Daar dit tot nu toe niet lijkt te gebeuren ben ik deze thread gestart om SF een beetje te helpen. :P

Daarom vind ik het ook onterecht dat een (willekeurige) moderator soms laat vallen dat je maar een ander forum moet gaan zoeken als het hier niet bevalt of er zelf een moet beginnen eventueel met wat extra stimulans in de vorm van een ban.
ja idd maar als er leden zijn die constant her en der liggen te muilkorfen dat SF alleen hardware moet zijn mogen dan lekker opgeiten en een eigen forum oprichten... gewoon meer dan logisch! ja tog?

voor mij persoonlijk is de essentie van SF synthese, dat is DE oorsprong van alles

Maar goed, voorlopig is 6 trak de meest genoemde hier, dus, eenmaal andermaal .. ? :D

Ik heb het al zo vaak gezegd. Iedere boerenlul kan een forum opzetten in 15 minuten met mysql en phpbb. Als je dat dan ergens kan (laten) hosten dan is hij klaar voor gebruik. Vergeet dan trouwens niet om plugins erbij te installeren die forum-bots tegenhouden want dat loopt echt de spuigaten uit.

Gisteren die aktie dat Yoozer even emo gaat en dan gewoon heel direct iets uitlegt is sinds hele lange tijd eindelijk weer eens wat je van een moderator zou mogen verwachten. Dus wat dat betreft graag wat meer van dat soort mods en dan genoeg om die ouwe kliek te bedanken.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back