De 'grote moderator voordraag thread'

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Als ik mod zou zijn zou ik gewoon het hele jaar niks modden en iedere kerst het hele forum wissen en iedereen bannen. Weet iedereen tenminste waar ie aan toe is!! :smeris:

Als ik mod zou zijn zou ik gewoon het hele jaar niks modden en iedere kerst het hele forum wissen en iedereen bannen. Weet iedereen tenminste waar ie aan toe is!! :smeris:

Alleen dan kunnen ouwe koeien niet meer in de wei!

.. ik denk dat je meer aan een moderator hebt die in verhitte discussies op het gebied van kennis of verantwoord standpunt iets kan inbrengen om nodeloos over en weer welles/nietes standpunten of technische items te ontwarren, ... als een leek die er hier nu maar op los lult.

... ledenkennis zou ook wel mogen, .. wat iemand met minder als bv. 1000 posts ook al elimineert..;

... en iemand die daar aan zal voldoen,... heeft waarschijnlijk gewoon geen tijd,... want die is met muziek bezig;

Ik draag mezelf voor.
Lijkt me wel leuk, wat vrijwilligers werk.
Zouden meer mensen moeten doen.

, .. wat iemand met minder als bv. 1000 posts ook al elimineert..;

Kut, ik val af.

Weet je wat ook 'n oplossing is? Minder rellen op SF! Zodat niemand meer iets te moderaten heeft...

Kut, ik val af.

Weet je wat ook 'n oplossing is? Minder rellen op SF! Zodat niemand meer iets te moderaten heeft...

Mwah jij kan ook wel s olie op het vuur gooien.....ik meen me nog iets te herinneren van een Hummer...8o) :D

hij zegt toch ook niet dat dat niet voor hem geldt?
wat zit je nou te rellen man!!? :frons:

Nah... da was 'n niet zo slimme uitspatting van me.

De meeste dingen die ik uitkraam mogen misschien nie echt zinnig zijn, maar ik gooi nie me olie! Maar als ik iemand 'n goeie tip kan geven probeer ik het ook! lol

En volges mij relt Dennis nie... is lollig bedoeld.

Gaan er mods weg?

Ik ben zelf mod op een (algemeen Amerikaans) discussieforum en ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit heb meegemaakt dat de leden is gevraagd een mod voor te stellen.. Je lokt daar lange en zinloze discussies (zoals deze draad) mee uit en sommigen menen ook ongezouten en onuitgenodigd hun mening over anderen te kunnen ventileren - die dan ook nog niet eens gemod wordt...

Kortom: moderators, zoek het ff lekker zelf uit wie je daar voor wilt vragen...

Deze thread is geen idee van de mods, noch is er sprake van een 'verkiezingscampagne'

Deze thread is geen idee van de mods, noch is er sprake van een 'verkiezingscampagne'
OK, dan excuus voor mijn post.. :o: Wat TF is dan het nut van deze draad?!? :erm:

Hang hier effe rond, dan merk je dat er weinig dingen genoeg nut hebben om normaal op te antwoorden :duivels:

Wat TF is dan het nut van deze draad?!? :erm:

Heb ik meerder malen al uitgelegd in deze thread, dus, als je hem effe doorleest, dan weet je 't. :)

Daarbij draagt alles wat gezegd wordt bij aan een groter bewustzijn, dus dat is alleen maar goed! :okdan:

en ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit heb meegemaakt dat

:D Dat hoor ik op een of andere manier wel vaker.. :dubbel:

Misschien moe je effe inktflip gaan bustollen met je buffel... Hans de Vliep.

als er iets van die aard zou moeten komen lijkt het er meer op dat jij je zelf verkies baar moet stellen. anders is het geen doen. ik zeg niets dat betekent niet meedoen. ik moet er niet aan denken om elke dag zoveel uurtjes op het internet te moeten spenderen , petje af voor die mensen die wel die uren hebben en er voor op willen draaien. zodat ik als ik ff zin heb over het forum kan zoeven.. en door de chat natuurlijk.. haha

haha hans de vliep. Leuk. :kont:

Ik wil jou eigenlijk wel voordragen Hans als mod. Lijkt me uitermate geschikt. Je bent die schrijver van 1 van de weinige (zoniet het 1e) Nederlandse synthesizerboek. Heb hem nog steeds in de kast staan en kijk er met tijd en wijlen in. Jij hebt daarmee wel genoeg harten gestolen lijkt me, maarja jij zal je tijd nuttiger willen besteden.

Dat boek deed 't 'm ook bij mij, in combinatie met de 'Synthesizer Greatest' -cd's, echt! :verkoght:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back