Oxford OSCar

Origineel geplaatst door mono-poly
nee niks vaags aan C
jij loop weer is te miernneuken om niks
ik heb shivah gewoon is wat trackjes laten horen wat de rest gewoon geen ruk aan gaat
ik ga niet met alles te koop lopen
it;s so simpel

Jammer dat je je muziek niet met meer mensen wil delen :doei:

Och, je kan mischien beter goede muziek voor jezelf houden dan slechte openbaar maken.

Het is volgens mij heel simpel, je moet geld hebben om geld te maken, en je moet vintage hebben om vintage te krijgen/ruilen. (of je betaalt echt de hoofdprijs)

En op dit moment is mono gewoon lekker aan het handelen en sparen tot-ie een puike setup heeft waar je U tegen zegt, met alleen de coolste gear. En dan is het kwestie om de studio te gaan ombouwen tot een goed werkbare ruimte en de synths te 'temmen' :P right mono?

Het komt bij mij ook weleens voor dat ik een maand lang geen nummer heb kunnen maken. Dan ga ik toch zeker m'n gear niet verkopen? en ik zal het ook zeker niet laten om iets te kopen ook al maak ik ff geen muziek.

Maar mono, die vraag zat eraan te komen! :duivels:

hahahaha zo iets sander en binnenkort weer ff een lekkere jam maken
en kom is ff langs van de week en zet die fucking telefoon is van je aan of gooi hem weg 8o)

ok, ik gooi hem wel weg :D Maar is goed, ff jammen weer eens. Dan gaat de Nord ook zeker weer mee, heb behoorlijk zieke shit met die vocoder gemaakt ;)

Origineel geplaatst door mono-poly
is niet me muziek
maar ONZE muziek (ik en nog iemand)

:Z

Dan nodig je die "nog iemand" toch ook hier uit? Kunnen jullie samen je muziek posten. :)

In ieder geval ben ik nou wel erg beniewd hoe zo'n Oscar klinkt. Steeds als ik er plaatjes van zie oefenen ze een soort magische aantrekkingskracht op me uit (dat gebeurt wel met meer audio gear hoor, maar goed :))

Origineel geplaatst door King of Snake
Dan nodig je die "nog iemand" toch ook hier uit? Kunnen jullie samen je muziek posten. :)

In ieder geval ben ik nou wel erg beniewd hoe zo'n Oscar klinkt. Steeds als ik er plaatjes van zie oefenen ze een soort magische aantrekkingskracht op me uit (dat gebeurt wel met meer audio gear hoor, maar goed :))

die jongen heeft geen (geld voor) internet
en ik ga van de week is ff met hem praten en ff overleggen welke jam we gaan uploaden
maar ik vind het niks minder dan logisch dat je niet zomaar dingen van mekaar upload
ik moet eerst ff me lap top opnieuw instaleren dan zal ik is ff wat sounds opnemen van de OSCar

Origineel geplaatst door Sander02
ok, ik gooi hem wel weg :D Maar is goed, ff jammen weer eens. Dan gaat de Nord ook zeker weer mee, heb behoorlijk zieke shit met die vocoder gemaakt ;)

jij met je VA synths ook :p
maar ok is goed :)

oscar

oscar

Origineel geplaatst door omiel
Het geluid komt overstuurt het filter in. Alles is digitaal van binnen. behalve het filter dat is analoog. Vandaar dat hij zo'n apparte klank heeft.

k heb laatst een keer een artikel gelezen over de oscar
- het is inderdaad geen analoge [behalve het filter ,vca ]synth
eigenlijk meer een hybrid ,wat dat ook mag zijn,[ prophet vs had toch ook wavetable synthese +vca vcf ,]
wel goede combi ;wat voorsoort van geluids opwekking moet ik bij de oscar ook al weer aan denken ,
waveforms toch ,geen wavetable ???wat dan.....???
idd is het een good looking/denk ookFATTo sounding Monster
congratulationsssss Mono-p.

- ik dacht dat je ook verschillende revisies had ,
wat houden deze ook al weer in ,alleen midi updates ofso ,
date ons up met de sounds
hier zou een thread voor moeten komen
ieder van het forum zn ,favo. synth [mono -poly- analoog of niet ]
zn favo. sounds /patches dumpt /laat horen
lijkt mij een goed idee ........???
cheers tha R.

Back