Synthforumtwitter

En dan? Ik zie alleen maar te koop dingetjes... zal wel aan mijn leeftijd liggen...

Kwam het toevallig tegen; gebruik zelf geen twitter (zelfs geen mobieltje nadat de vorige in een emmertje biotex is gevallen).

Lijkt me een dat een rss to twitter tooltje actief is, goed voor de pageranking van SF.

Hoewel ik laatst ergens las dat het averechts kan werken, dus, niet goed voor de pageranking van SF. :D

Inderdaad een rss to twitter van de marktplaats rss. Als test.. Ikzelf vind hem erg handig. :)

twitter. een tijdelijk fenomeen voor mensen met teveel tijd. twitter hoort thuis in het rijtje eindeloze hypes. joost, rss feeds, weblogs, napster..enz

is het beperken en concentreren van aanwezigheid op profielensites niet juist een digitale verrijking te noemen?

Ik denk dat rss feeds en napster geen hypes zijn. Napster werd door metallica kapotgemaakt en rss feeds bestaan al jaren. Weblogs bestaan ook al een tijdje. Maar twitter lijkt me ook echt een hype.

..net als Hy(p)ves, Myspace, Facebook, ...:gaap:

Al schat ik Myspace nog een beeeeeetje hoog in..

:D ..en maar klagen dat je privacy geschonden wordt als je bijv. je postcode gevraagd wordt in een winkel.. :dubbel:

Het is niet de bedoeling om hier een discussie te houden over internethypes of andere niet synthforum-inhoudelijkheden.

Sorrie hoor... Twitter.. de naam alleen al... 'n VA synth met Twitter erop. Hoort in het draadje van nieuwe Roland spulletjes thuis. Is 'n SMS service nix dan? Of kotst da geld?
Al die extra dingen zitten toch al in het forum?

Back