renepela
Ouwe rot
Op youtube zag ik een werkelijk schitterende VP330 achtige string patch op de Microkorg.
Het leuke is dat de maker van deze patch (mik300z) alle Microkorg instellingen in een filmpje heeft gezet.
Dat filmpje vind je hier:
Overigens kan ik al zijn filmpjes aanraden, de man is een van mijn youtube helden geworden.
Nou weet ik dat de factory presets van de Microkorg op een of andere manier geconverteerd zijn naar de Radias, want die zijn gewoon te downloaden.
Ik vraag me alleen af hoe je die conversie doet. Is daar software voor of zo?
Ik zou dolgraag die Microkorg VP330 patch op mijn Radias willen hebben.
Weet iemand hoe ik dat kan doen? Ik heb zelf geen Microkorg, dus die patch inkloppen in de Microkorg is al lastig.
Het leuke is dat de maker van deze patch (mik300z) alle Microkorg instellingen in een filmpje heeft gezet.
Dat filmpje vind je hier:
Overigens kan ik al zijn filmpjes aanraden, de man is een van mijn youtube helden geworden.
Nou weet ik dat de factory presets van de Microkorg op een of andere manier geconverteerd zijn naar de Radias, want die zijn gewoon te downloaden.
Ik vraag me alleen af hoe je die conversie doet. Is daar software voor of zo?
Ik zou dolgraag die Microkorg VP330 patch op mijn Radias willen hebben.
Weet iemand hoe ik dat kan doen? Ik heb zelf geen Microkorg, dus die patch inkloppen in de Microkorg is al lastig.