R-ond Gepokt en gemazeld overleden lid Lid sinds 11 januari 2003 Berichten 14.508 1 Maart 2003 #1 iemand bekend met dit fenomeen is het eg een bass monster ??? wat zou het moeten opbrengen ,.... latert dsf-ertjes Attachments korg synthebass_72.jpg 26 KB · Bekeken: 157
iemand bekend met dit fenomeen is het eg een bass monster ??? wat zou het moeten opbrengen ,.... latert dsf-ertjes
Boemtsjak tsjinge tsjinge boemtsjak Lid sinds 12 december 2001 Berichten 2.011 Locatie Noord-Holland 2 Maart 2003 #2 Omiel heeft 'r volgens mij eentje staan...
OnAcid Slager van Schiedam Lid sinds 6 september 2001 Berichten 4.745 Locatie Schiedam 2 Maart 2003 #3 Hij heeft in ieder geval een hele leuke Wersi bas synth (met pedalen). En ook nog eens in de verkoop, geloof ik.
Hij heeft in ieder geval een hele leuke Wersi bas synth (met pedalen). En ook nog eens in de verkoop, geloof ik.
Boemtsjak tsjinge tsjinge boemtsjak Lid sinds 12 december 2001 Berichten 2.011 Locatie Noord-Holland 3 Maart 2003 #4 Origineel geplaatst door OnAcid Hij heeft in ieder geval een hele leuke Wersi bas synth (met pedalen). En ook nog eens in de verkoop, geloof ik. Zie meer... Oh ja, die bedoelde ik. Foutje.
Origineel geplaatst door OnAcid Hij heeft in ieder geval een hele leuke Wersi bas synth (met pedalen). En ook nog eens in de verkoop, geloof ik. Zie meer... Oh ja, die bedoelde ik. Foutje.
R-ond Gepokt en gemazeld overleden lid Lid sinds 11 januari 2003 Berichten 14.508 3 Maart 2003 #5 plaatje please wersi plaatje please wersi k vondt/vindt de korg erug vintage [houkva,...] maaruh e-omiel,pictures van die wersi synth ,.....??? istwat
plaatje please wersi plaatje please wersi k vondt/vindt de korg erug vintage [houkva,...] maaruh e-omiel,pictures van die wersi synth ,.....??? istwat