Maximumgrootte bijlages

Ik zit met hetzelfde probleem.
Er zijn bijlages van me die gewist kunnen worden: hoe moet dat?

Maar ik wil er nog het volgende aan toevoegen:
Ik post regelmatig informatie+bijlages die wat mij betreft moeten blijven staan.
Niet alles verloopt met de tijd.

Wat is het beleid m.b.t. het aantal MB's die men mag posten?
Als daar een maximum aanzit zou ik dat erg jammer vinden.

Ik zit met hetzelfde probleem.
Er zijn bijlages van me die gewist kunnen worden: hoe moet dat?

Maar ik wil er nog het volgende aan toevoegen:
Ik post regelmatig informatie+bijlages die wat mij betreft moeten blijven staan.
Niet alles verloopt met de tijd.

Wat is het beleid m.b.t. het aantal MB's die men mag posten?
Als daar een maximum aanzit zou ik dat erg jammer vinden.

helemaal mee eens.

en als er geen bijlagen meer gepost kunnen worden omdat er een max. aanzit, dan is de betreffende gebruiker een soort van buitenspel gezet.
een spek en bonen verhaal.

als er een probleem is met serverruimte, dan kan ik al mijn bijlagen best vervangen door eenlink naar mijn eigen server en daar de dingen opzetten, maar dan moet dat wel mogelijk zijn.

:mega:

Rustig allemaal ;)
Ik denk dat copini of een andere admin pipo deze functie [tijdelijk] heeft uitgezet.
Ik zit al over de 60 mb en geeft ook aan dat die vol is.

Lijkt mij sterk dat ze hier niet op mijn zeer interessante bijlage's elke dag zitten te wachten ;)

Even een admin een p.b'tje sturen dus.

Bedankt voor het melden van het foutje.

Je kunt weer bijlages plaatsen, de limiet hiervoor is 1GB per gebruiker (en ja, we hebben leden die hier al aardig bij in de buurt komen :)).

Je kunt niet zelf bijlages uit een bericht verwijderen, maar ook daar is een oplossing voor: gebruik de 'report' knop op de berichten waarvan de bijlage wegmag. Een van de moderators zal je dan helpen.

Stel, ik wil er een berg laten verwijderen..moet ik dan voor elk bericht op de reportknop drukken, of is een lijstje met topic en berichtnummers in de Pb dan fijner/makkelijker voor jullie?

Neem aan bij elk bericht report-knop dan maar? :erm:

Lijkt MIJ niet echt fijn zo'n berg meldingen..

Je kunt ook even een PB sturen met alle threads die je graag opgeruimd ziet. Het zal niet met bloedspoed gaan, maar we pakken het dan aan :)

Is goed, 'k ga een keer graafwerk doen. Bedankt alvast! :okdan:

Eigen threads in "Tracks" weg kunnen halen

Eigen threads in "Tracks" weg kunnen halen

Hello,

Is het geen idee om in het kader van het limiteren van bijlagen en de vergankelijkheid van muziek het mogelijk te maken om je eigen gestarte threads en daarbij geposte bijlagen zelf te kunnen verwijderen?

Dit kun je doen als je zegmaar te weinig plek meer hebt om nieuwe bijlagen te posten of hele oude meuk weg te halen of tracks die je eigenlijk zelf kwalitatief niet goed meer vindt.

Iemand mee eens?

Niet mee eens :)

1) Het is technisch niet triviaal om dit aan te zetten (of globaal, of niet)
2) Het zou bestaande discussies en bijdrages van anderen niet meer kloppend maken of zelfs doen verdwijnen, dat lijkt me niet de bedoeling van een forum..

Ook jij kunt een PB sturen als er bepaalde bijlagen zijn die je niet meer wilt hebben. Tot nu toe heeft nog niemand van die mogelijkheid gebruik gemaakt, dus om nog voor je dat hebt gedaan een nieuwe methode voor te stellen is misschien wat voorbarig ;)

'k begrijp de hint.. :D

Heb nog weinig tijd gehad om 't uit te zoeken..

Back