lennaerttol
Ingeburgerd
2e hands heb ik de nord lead ook niet gezien, maar ik heb toch liever nieuw.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hehe, eentje die zich aangesproken voelt,. Lees eens pagina 1 t/m 7 en oordeel zelf.
Maar on topic: Als je de video's van JayB bekijkt dan krijg ik wel zin in een An1x.

Ik vind de sh-201 wel een mooi ding, de an1x vind ik ook mooi en de nord lead lijkt mij wel wat, maar ik kan hem nergens vinden om te kopen.

Met een SH201 heb je geen nood meer aan een midi-interface.Je zal zonder meer een midi interface nodig hebben om te beginnen.
Yamaha voor lekkere editing, sinds wanneer ?!
.
Goede sounds editten op een RM1x? Lijkt me niet.
Volgens mij bedoel je nog steeds het editten van sequences en niet van sounds. Er valt niet zo heel veel te editten aan de sounds van een RM1x hoor. Zeker niet als je het vergelijkt met een VA. Het blijft een groovebox.
@TS: Ik kan me voorstellen dat je een beetje huiverig bent als je een tweedehands synth wil kopen. Waar moet je op letten? De verkoper kan wel zeggen dat alles goed werkt, maar klopt dat ook wel? Hoe kan ik dat als koper zonder ervaring daarmee ontdekken?
Dan moet je lekker de SH201 aanschaffen. Ik ken hem niet maar ik denk dat je je er geen buil aan kan vallen. Ik sluit me helemaal aan bij Keybern. Ga voor de knopjes en faders!

iig. sinds de rm1x

![]()
Wel de sh201 is een synth
Is nog nieuw te verkrijgen
€545 in m'n faforite winkel
Ingebouwde midi/audio interface
Kom best overeen met de wensen van onze topic-starter...Niet ??![]()
Maar wie koopt er nou een nieuwe synth die ook tweedehands te koop is?
Pure kapitaalvernietiging!
maar ik heb toch liever nieuw.
Je weet nooit hoe agressief de vorige eigenaar erop "gespeeld" heeft natuurlijk.Maar wie koopt er nou een nieuwe synth die ook tweedehands te koop is?
Pure kapitaalvernietiging!
![]()
Wel de sh201 is een synth
Is nog nieuw te verkrijgen
€545 in m'n faforite winkel
Ingebouwde midi/audio interface
Kom best overeen met de wensen van onze topic-starter...Niet ??![]()