Wie is die vrouw uit de T-Mobile commercial???

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Bass

Gepokt en gemazeld
..

Sinds een aantal weken is de commercial voor T-Mobile te zien op de Nederlandse TV !
Waarin een spontane, knappe Engelse vrouw zegt : 'T-Mobile says hello to .... and the rest of .....'

WAUW wat een kanjer zeg!!!!

Wie is dat eigenlijk...weet iemand dat????

...ben helemaal :luv: :luv:

volgens mij is dat gewoon een nederlandse die heel crappy een engels accent nabootst

Nou ik denk t niet hoor...klinkt aardig Engels!

Maar dan nog.....:luv: :luv:

lol, een maat van mij is er ook verliefd op.. ze is wel leuk, maar echt speciaal, mwoa.. :)

ik geil niet op posters/reclames :D

val meer op "echte" vrouwen zeg me ;);)

En ik val liever op Synth`s heb je veel meer aan. Teneerste je hebt meer knoppen waar over het algemeen mooier geluid uitkomt dan dat je aan de knoppen van een vrouw gaat zitten:D , je kan hem uitzetten en in een hoekie douwen als je er problemen mee hebt, ze loopt niet met een ander te fleurten en ja je kan er ook nog meerdere tegelijk hebben zonder dat ze jaloers worden8~ ze doen alleen nog net niet het huishouden:stupid

Ik val liever niet!! Doet alleen maar pijn!! :D

Origineel geplaatst door sander
Ik vindt die donkere meid die op de de posters in het station hangen wel lekker.
tiz niet het zeeuws meisje iig... ghehe :D

Origineel geplaatst door Slipperman
idd hehe. echte meiden zijn het werk :P
erm... owk... ghehe :D

Laatst gewijzigd:
Nee niet die met die gast erbij, ik bedoel dat meisje van de T-mobile poster. Haar naam staat er met grote letters onder.
Alleen zijn ze haar telefoonnummer daar vergeten te vermelden :D

Origineel geplaatst door foxenberg
Bedoel je die reclame van HEMA?? Die met die lange donkere krullen in dat ondergoed (die ook in de bushokjes hangt). Ter*ng, da's echt een lekker wijf 8~

Re: Wie is die vrouw uit de T-Mobile commercial???

Origineel geplaatst door Bass
..

Sinds een aantal weken is de commercial voor T-Mobile te zien op de Nederlandse TV !
Waarin een spontane, knappe Engelse vrouw zegt : 'T-Mobile says hello to .... and the rest of .....'

WAUW wat een kanjer zeg!!!!

Wie is dat eigenlijk...weet iemand dat????

...ben helemaal :luv: :luv:

Gaat iemand hier nog een mooi plaatje van plaatsen..

Overigens voor de overige tieners: stoer hoor, een dame een wijf roepen. Zijn we hier nog echt tieners? :duivels: :W

Re: Re: Wie is die vrouw uit de T-Mobile commercial???

Re: Re: Wie is die vrouw uit de T-Mobile commercial???

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Overigens voor de overige tieners: stoer hoor, een dame een wijf roepen. Zijn we hier nog echt tieners? :duivels: :W

Denk dat ik ouder ben dan jij :confused: Maar je hebt gelijk. Ik zal het minder denigrerend formuleren: een mooie dame, zo goed ;)

Re: Re: Re: Wie is die vrouw uit de T-Mobile commercial???

Re: Re: Re: Wie is die vrouw uit de T-Mobile commercial???

Origineel geplaatst door foxenberg
Denk dat ik ouder ben dan jij :confused: Maar je hebt gelijk. Ik zal het minder denigrerend formuleren: een mooie dame, zo goed ;)

Ik ben 76 jaar, jij komt uit 1967... Wie is hier ouder? :duivels:

Re: Re: Re: Re: Wie is die vrouw uit de T-Mobile commercial???

Re: Re: Re: Re: Wie is die vrouw uit de T-Mobile commercial???

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Ik ben 76 jaar, jij komt uit 1967... Wie is hier ouder? :duivels:

Darn! Dan heb jij nog de pré-synthesizer-dagen meegemaakt! Hoe was dat, muziek maken met een mondharmonica en blokfluit?? :biertje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back