Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
@bikkel Waarom zou je dat willen als je "af en toe een sample gebruikt" zoals Kalusi wil? Gezien de rest van zijn setup lijkt een compacte hardwaresampler als een MPC500 me ideaal. Of misschien inderdaad dat Korg ding, maar die ken ik niet.
Toch met die MPC zie ik het wel voor me, paar geluiden onder die pads en live knallen of via de sequencer. Lijkt me ideaal ding voor zijn situatie. Misschien dat ik er zelf ook nog wel eens eentje koop (al zou ik dan voor de MPC1000 gaan vanwege de 16 pads).

Een MPC (500 of 1000) zou wel in mijn setup passen maar daarnaast ontkomt ik denk ik niet aan software. Dus ook de daarbij benodigde audio interfaces. Welke audio interface hebben jullie en hoeveel inputs heeft die?
) wil ik het weleens nabewerken en wat knippen/plakken/schuiven etc. Een paar stereo tracks na elkaar opnemen haalt de intuïtiviteit weg voor mij dus neem ik liever mijn hele sessie op en rafel die daarna uiteen. Los daarvan dacht ik dat voor mijn live gespeel een MPC wel goed zou staan. Maar bij eventuele aanschaf van bijv. ableton zou die gedeeltelijk overbodig worden.