wat gebeurt er met jouw spullen als je plots komt te overlijden....

Bij mij zal t wel iets worden als,..

Te ruil aangeboden

Rare machines met veel knopjes, lichtjes en draad er aan,.
Ruilen tegen hippe laarsjes of een dik boek over iets zieligs.

:dubbel:

Iedereen binnen de NoxGenus bende krijgt z'n deel. Vriendin weet wel wat waar naartoe moet. Neem de Moog Sattelite mee het graf in, en m'n soldeerbout (blijf bezig met da ding) ;-P

En wat overblijf, heb samen met iemand 'n studio gehad. Zijn MonoPoly en Arp staan al meer dan 'n jaar bij mij. Dus de Korg dingen gaan naar hem.

Als ik er nog bij ben in m'n laatste dagen komt iedereen maar langs en mogen ze zeggen wat ze willen hebben.

Maar owee als men er ruzie om gaat maken, dan sta ik op uit m'n graf, jat de zeis van de dood (of de 9mm) en schiet alles verrot :-)

Zet het wel op youtube dan.

Bij mij zal t wel iets worden als,..

Te ruil aangeboden

Rare machines met veel knopjes, lichtjes en draad er aan,.
Ruilen tegen hippe laarsjes of een dik boek over iets zieligs.

Shit man, ik lach me bijna dood hiero... :duivels:

ik heb alles laten taxeren, zodat de waarde iig duidelijk is. ik hoop dat m'n vriendin alles verkoopt en dan lekker twee jaar op wereldreis gaat :)

Het is voor mij belangrijker wat jullie familie doet als jullie dood gaan dan wat mijn familie doet als ik dood ga :engel:

zodat er niet opeens een arp 2600 of noem maar iets voor 200 euro op marktplaats verschijnt door onwetende familie die het maar in de verkoop gooit...

Ik moet nodig een lijstje gaan maken met wat alles nog waard zou kunnen zijn.

Snel,... snel naar de notaris !!!

... man toch, .. dood is toch dood,.. wat kan het jou dan nog schelen dat je familie een arp beneden de prijs verkoopt !!!!!!

haha!

Ben er gelukig nog maar 15, dus kan al het materiaal nog wel een tijdje bij me houden.

Maaaaaaaaaaaaaar.... mijn vader (eve extreme synthfreak als ik) echter heeft wel wat interessant materiaal staan (en een interessante leefijd ;D)
Ik heb hem verplicht dat hij al zijn spulletjes (Vostok, Moog Voyager, revolution) aan mij achterlaat, inclusief de tattoo op zijn arm.
Nu nog wat pilletjes in zijn ochtend-thee en klaar :D

Oliver

Als ik later kinderen heb, ga ik ze triangle leren spelen, en nooit thee voor mij laten maken. Je weet maar nooit.

Gaat naar mijn kinderen. Als die het niet willen of ze doen niets met muziek dan mogen ze het verkopen.

Dan gaat alles naar me maat. En blijft het in de Onrust nv fabriek.

ditto. collega's eerst.
mocht je solo artiest zijn, dan mag je alles aan degenen geven die het dichts in de buurt zitten van collega's. wat moet familie toch in godsnaam met je gear? verkopen en vergeten, fuck dat.

ik laat mijn spullen teleporteren naar de 4e dimensie
nog beter zelfs.

Ik heb hem verplicht dat hij al zijn spulletjes (Vostok, Moog Voyager, revolution) aan mij achterlaat, inclusief de tattoo op zijn arm.

jij hebt ook geen idee hoe ziek dit wel niet klinkt hier.

Dan staat er hier binnen een maand erna een studio te koop voor € 20.000
Ga maar vast sparen :D
:duivels:

beroven die shit. dit moet je trouwens niet bekend maken op het internet, kerel.

beroven die shit. dit moet je trouwens niet bekend maken op het internet, kerel.

Da's dan inclusief het inbraakalarm hè!
Ennehhhh.......of het dat bedrag ook waard is........
Er stond niet voor niets een :duivels: bij, :D En zo'n grijnsbek.
Ik maak me daar niet zo zorgen om. En mijn complete gearlist staat op de website van mijn studio, dus........

ik kan er trouwens voor zorgen dat je al je gear weer in je volgende leven terug krijgt!!!
zet het nu allemaal alvast bij mij neer en als je dan komt te overlijden zoek ik uit waar en in welke familie je geriincarneerd word,en kom ik persoobnlijk je spullen terug bezorgen!!
ik hoef er dan verder niks voor te hebben!!
dit lijt me toch een perfecte deal??

Back