Armonconcert???

orson.wouters

Voltage Controlled Lid

Attachments

• 63960585-armonconcert.jpg
    63960585-armonconcert.jpg
    39,9 KB · Bekeken: 116
Merci :okdan:

Hij lijkt mij idd ook wel intressant qua look dan, kheb gezien dat hij strings kan en een paar weirde envelopes en een effectensectie heeft.
En er is echt wel niks over te vinden op het www

Armon Armonconcert. Italian polyphonic analogue synthesizer. Basically a Farfisa-style organ (probably made by Bontempi) with extra envelope controlls and a godawful filter.

Hmmmm, misschien beter ietsje meer geld uitgeven voor een deugdelijker analoogje?

mja lijkt me ook te veel geld die 225 desalniet temin vind ik hem er wel leuk uit zien

Een Yamaha SK-10 ziet er ook leuk uit, en kost een stuk minder, zeker met een afgebroken toets. Ik noem deze maar omdat hij qua looks en functies gelijkaardig is.

Mofli heeft een mooie Yamaha SK-10 voor 125€ te koop. Ik zou het wel weten hoor, dat of 225 aan een afgeragde brakke bak...Een Crumar Performer lijkt me ook een beter alternatief.

Laatst gewijzigd:
Een Yamaha SK-10 ziet er ook leuk uit, en kost een stuk minder, zeker met een afgebroken toets. Ik noem deze maar omdat hij qua looks en functies gelijkaardig is.

Mofli heeft een mooie Yamaha SK-10 voor 125€ te koop. Ik zou het wel weten hoor, dat of 225 aan een afgeragde brakke bak...Een Crumar Performer lijkt me ook een beter alternatief.

mofli is in het kader van de crisis gierend ten onder gegaan., helaas.

de sk10 was trouwens al verkocht een tijdje geleden..

het apparaat wat wordt aangebode met kopotte toets ( waarschijnlijk veel meer) is indeze conditie hooguit 70,- waard.

:koffie:

Words op het internet zijn ook al niet al te lovend....Ik vond zijn handel niet veel soeps.

´t is natuurlijk maar net wat je zoekt.

ik heb jaren zaken met ze gedaan, zonder problemen.

als het dan fout gaat, helaas, het is niet anders.

:koffie:

Back