microphlexx
Affected user
Ik heb een zwaar probleem als muziekmaker/producer or whatever. Het probleem is hetvolgende, ik ben iets aan het maken en daar ben ik in het begin superenthousiast over. De volgende dag werk ik er aan verder en ik vind het nog altijd super leuk. Uiteindelijk ben ik er zodanig lang mee bezig dat ik het zodanig veel heb gehoord dat ik het al beu ben. Meestal begin ik dan iets anders of ik laat het links liggen voor enkele dagen/weken. Dan denk ik ok dat gebeurt wel eens vroeger had ik dat wel eens maar er is altijd wel een track die toch lekker loopt en toch uiteindelijk een leuke track wordt. Maar de laatste tijd loop ik precies altijd vast. Ik vroeg me gewoon af of nog mensen dit probleem herkennen? Mss ligt het aan mij, zijn mijn produkties gewoon slecht of saai of ben ik gewoon te lang met hetzelfde bezig. Ik heb precies altijd zoiets van been there done that. Ik word er een beetje gefrustreerd van. Mss is het een slechte periode i don't know. Ik zit precies een beetje vast. Mss moet ik maar een psychiater opzoeken ofzo lol. Herkent iemand dit? Of heb je dit al gehad hoe gaan jullie ermee om?