Ernst_Hill
Gepokt en gemazeld
Kast is idd n beetje suf, en ga er denk ik een mooie houten behuizing omheen bouwen, alhoewel hij in deze kast ook wel iets heeft
Met nep leer bekleed...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kast is idd n beetje suf, en ga er denk ik een mooie houten behuizing omheen bouwen, alhoewel hij in deze kast ook wel iets heeft
Ik weet niet hoor..het blijft een Formant..en op ebay.de zijn ze echt wel te vinden voor redelijke bedragen.
Mischien kost deze 250 eu restauratie
dan zou ik hem full functional op 850 schatten....
Ik zou hem een nieuwe kast geven...mischien de voeding updaten...
Bij mijn prijs ging ik ervan uit dat hij volledig werkt. Ik had me wel iets miskeken op de modules, er zit bv geen ringmod bij.
800€ dan, 900 was er misschien ietsje over.

Nou Ralph dan heb ik zeker n koopje gedaan. heb jij er ook een dan Nicolas?

We zitten op 1 lijn...![]()
Nu heeft Formant soms nog wel een uitschieter naar onder in verkoopprijs vanwege dat "zelfbouw geklooi" labeltje. Maar hij wordt nu gelukkig ook gewaardeerd voor de brute, mooie modular die het is als hij goed in elkaar zit.Jup, ik denk dat we allebei de prijzen wel kennen van Formants, dat blijkt.Nu heeft Formant soms nog wel een uitschieter naar onder in verkoopprijs vanwege dat "zelfbouw geklooi" labeltje. Maar hij wordt nu gelukkig ook gewaardeerd voor de brute, mooie modular die het is als hij goed in elkaar zit.
OK, hij heeft misschien niet de meest exotische modules, maar dit is dan ook een echte '70's bak en de enige die nog enigszins betaalbaar is. En met deze kan je ook zonder exotische modules fantastische resultaten halen. Dat ding kan fluiten, brullen, praten, stotteren, klinkelen en alles wat je maar wil.![]()
Die duitser is echte te sick he met zijn Formant. Ik heb misschien een stevig Formant systeem (in België ken ik geen grotere Formant), maar die is nog maar minder dan de helft van die gek. Dat zal zowat de grootste Formant ter wereld zijn...

Er staat ook ergens een Formant demonstratie op youtube van iemand die er alleen maar lawaai uitkrijgt, beetje triest.![]()
klinkt ook erg suf...
veel synth weinig spektakel

Thx Nicolas, ik ga er zeker goed voor zorgen,en ik ben nu al verliefd op dit beest!!!!