Elektor Formant synth

Jazeker Ralph, moogyachtige leads gillen brommen piepen en krakken ook natuurlijk.
Ik sta echt versteld van wat ding kan.
Trouwens weet iemand van jullie iets meer van deze modules?{zie nieuwe fotos}, want dat zijn geen standaard elekton modules lijkt me?

Mischien een formant ontwerp met een diy frontpaneel.

als je de kans krijgt, ga dan naar elektor live volgende week zaterdag in het evoluon eindhoven
daar geeft dennis meyer een lezing over zon ding
kijk anders ff op www.elektor.nl

Mischien een formant ontwerp met een diy frontpaneel.

Niet onwaarschijnlijk ook, bij Formant. Elektuur leverde natuurlijk printen en frontplaten, maar je was niet verplicht die alletwee te kopen, het waren geen kant-en-klaar pakketten. Nog even los van dat het toen ook heel gebruikelijk was om je eigen printen te maken en Elektuur leverde (en levert nog steeds) altijd belichtbare ontwerpen mee.

Niet onwaarschijnlijk ook, bij Formant. Elektuur leverde natuurlijk printen en frontplaten, maar je was niet verplicht die alletwee te kopen, het waren geen kant-en-klaar pakketten. Nog even los van dat het toen ook heel gebruikelijk was om je eigen printen te maken en Elektuur leverde (en levert nog steeds) altijd belichtbare ontwerpen mee.

Kan je ze nog nieuw kopen dan???

Oke thx voor de info, mooi om te horen wat voor achtergronden deze syth heeft, en dan te bedenken dat ik toen 7 jaar was wanneer elektor deze synthesizer uitbracht terwijl ik toen al helemaal idolaat was van synthesizers:halleluja

Ik heb op de site gekeken Flevo, maar kan het niet echt vinden.
Heb je wat meer info voor me?

Ga kijken of ik mn repetitie kan verzetten, want dit is toch wel vet interessant

nee maar ze kennen mijn afwijking, dus da wordt me wel vergeven

woooooooow, mazzel zeg!

bij die van mij zitten die kleine modules boven de grote,
dat ziet er naar mijn idee mooier uit, en is je hebt wat minder lange patchkabels nodig : )
zoals bij deze ook: http://matrixsynth.blogspot.com/2006/05/formant-modular-synthesizer.html

nou, als ie in de weg staat pb je me maar : ) : )

osc afstellen (als het nodig is) is een klus, maar heb je ernorm lol van.

Nou guys, er is hier genoeg knowhow voor n middagje of avondje uitwissel plezier onder het genot van n biertje of wa anders? wat jullie?

Back