VintageWorks
Ouwe rot
Wow

inderdaad vet!

inderdaad vet!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

inderdaad vet!Wel om eerlijk te zijn, het is de module van de jx3p, die heeft geen sequencer (jammer).. maar is klankgewijs hetzelfde.Holy
Is dat met de interne stepsequencer of met een externe sequencer aangestuurd (zoja, welke)? En welke instrumenten hoor ik nog? Of is het multitracked 3P? Ik hoor in ieder geval iemand die even langs de chimes aait...

De 8 heeft velocity en aftertouch in het keyboard
Ik vind de 8P meer een one trick pony (die diepe donkere pads&strings) en de 3P meer allround.Ik vind de 8P meer een one trick pony (die diepe donkere pads&strings)
Voor zover die nog werken...
Een 8P klinkt wat liever en romiger; een 3P kan wat meer opvallen. Hoewel de song whistle van de 3P ook wel heel schattig is.Ik vind de 8P meer een one trick pony (die diepe donkere pads&strings) en de 3P meer allround.
in de tijd dat je dit gepost hebt kon je het al gegoogled hebbenWat voor midi expansion is dat precies en is dat makkelijk in te bouwen?
halverwege januari gaat ie of naar Twiki of naar Jeroen, 30 volt op 5volt parts is genoeg om in 1 seconde de boel niet meer werkend te hebben.. 

Chorus speed is ook in te stellen in de JX zelf met interne trimpots toch? De brilliance pot moet daar wel aan te koppelen zijn en dan een cv-in voor de brilliance/filterin de tijd dat je dit gepost hebt kon je het al gegoogled hebben
nederlandse makelij als ik me niet vergis
http://organix.inque.org/index.php?page=jx-3p-upgrade
Als ik me nog goed herinner kon je niet midi en de programmer tegelijk gebruiken op de jx3p zonder hem te modden.
op de mks-30 is dit safe
mks-30 midi kit:
http://www.retrosynth.com/docs/mks30/mks30upgrade.html
kan je mee de chorus speed instellen oa

Overigens een heerlijke vuige rauwe synth, beetje dunnetjes misschien, maar gewoon super met de interne sequencer en een 808 eraan![]()
Overigens een heerlijke vuige rauwe synth, beetje dunnetjes misschien, maar gewoon super met de interne sequencer en een 808 eraan![]()